به گزارش خبرنگار ایرنا محمد حمیدی امروز سه شنبه در نشست با خبرگزاری ها به برخی اقدامات اقتصادی و تنظیم بازار در آستانه سال نو اشاره و اظهار داشت: روزانه 85 تا 90 تن مرغ در گلستان به قیمت هر کیلو 115 هزار ریال توزیع می شود.
وی اضافه کرد: این میزان مرغ توزیعی حدود 20 درصد توان تولید استان است و مابقی ظرفیت با نرخ 130 تا 140 هزار ریال بین هتل ها و رستوران ها توزیع می شود.
وی بیان داشت: طی چند هفته اخیر حدود 1130 تن شکر با قیمت 30 تا 35 هزار ریال در کیلو بین مردم گلستان توزیع شد و این روند در تعطیلات نوروزی به میزان 2 هزار تن دیگر انجام خواهد شد.
سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری گلستان اضافه کرد: 740 تن گوشت گوساله منجمد و 35 تن گوشت گوسفندی منجمد از برزیل طی نیمه دوم امسال وارد گلستان و توزیع شد.
حمیدی با بیان اینکه فرودگاه بین المللی گرگان یکی از مبادی ورود دام زنده از خارج به داخل کشور تعیین شده است به برقراری پرواز گرگان - اکتائو (قزاقستان) از اوایل سال 98 اشاره کرد و گفت: هماهنگی راه اندازی این پرواز با رویکرد رونق اقتصادی گلستان در داخل کشور انجام شده و منتظر موافقت و انجام امور در کشور طرف مقابل هستیم.
وی در ادامه همچنین گفت: امروز دنیا به سمت رقابتهای اطلاعاتی و رسانه رفته و ما هم باید از این ظرفیت در راستای تقویت نظام و موفقیت دولت استفاده کنیم.
وی با بیان اینکه برخی افراد در فضای مجازی مردم را ناامید می کنند، یادآور شد: کسانی که مطالب خلاف واقع می نویسند باید در دنیا و آخرت پاسخگو باشند.
سرپرست معاونت اقتصادی استانداری گلستان همچنین گفت: سهمیه اشتغال امسال استان 20 هزار نفر بوده و با توجه به آمار سامانه رصد در حد 29 هزار و 200 نفر نشان از رشد 50 درصدی بیشتر از سهمیه اولیه دارد.
3014/2729
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.