به گزارش خبرنگار ایرنا، سه شنبه شب طغیان رودخانه گرگانرود در محله بدلجه گنبدکاووس باعث نفوذ آب به این محله شده و ساکنین این محله از به زیر آب رفتن پارک محله ای آن خبر می دهند.
بر اساس اطلاعات مردمی، هم اکنون آب به مناطق انتهایی خیابان خیام شمالی، کوچه رحمانیه و خیابان جامی شرقی که در نزدیکی محله بدلجه گنبد هستند، نفوذ کرده است.
در ساعات بعداز ظهر امروز (سه شنبه) نیز ساکنین خیابان ملانفس بویژه کوچه های فرعی منتهی به رودخانه، شاهد نفوذ آب رودخانه گرگانرود به این منطقه بودند.
مشاهدات سه شنبه شب خبرنگار ایرنا از پل گدم آباد گنبدکاووس نیز حاکی از نفوذ محدود آب به مناطق انتهایی خیابان های بعثت غرب و شریعتی است.
در این مناطق آب به صورت محدود به سطح معابر راه یافته ولی هنوز منازل مردم نفوذ نکرده است.
فرماندار ویژه گنبدکاووس سه شنبه شب در گفت و گو با خبرنکار ایرنا اعلام کرده بود که نفوذ محدود آب به مناطق شهری چندان نگران کننده نیست و در صورتی که تا پایان امشب وضعیت حادی پیش نیاید، با توجه به قطع بارندکی، انتظار می رود طغیان رودخانه گرگانرود کاهش یابد.
اطلاعات مردمی رسیده از شهرستان کلاله در شرق منطقه گنبدکاووس که از مناطق بالادست گنبدکاووس محسوب می شود، حاکی از کاهش جریان آب در رودخانه گرگانرود است ولی اثرات آن در منطقه گنبد هنوز مشهود نیست.
به گزارش ایرنا بارندگی های شدید 48 ساعت گذشته در منطقه شرق گلستان که در گنبد به 145 میلی متر رسید، به همراه سرریز آب سدهای بوستان و گلستان باعث پرآب شدن رودخانه گرگانرود و در معرض خطر سیل قرار گرفتن شهر گنبدکاووس و روستاهای پایین دست این سدها در حاشیه گرگانرود شده است.
1860
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.