شماری از اهالی روستای وامنان شامگاه سه شنبه در تماس با خبرنگار ایرنا اظهار کردند: با مسدود شدن راه ارتباطی روستاهای وامنان، نراب، کاشیدار و سیب چال در محاصره برف به ارتفاع بیش از یک متر قرار گرفته اند.
در این تماس ها عنوان شد که برق این مناطق نیز برای ساعات طولانی قطع شده و این روستاها در خاموشی به سر می برند و ارتباط مخابراتی با بیرون نیز در حال قطع شدن است.
به گفته این روستاییان، کمبود آب شرب و مواد غذایی بر نگرانی های اهالی این مناطق افزوده و این درحالیست که بارش برف همچنان در این مناطق ادامه دارد و با گذشت 24 ساعت از این وضعیت، آنان همچنان در بلاتکلیفی به سر می برند.
فرماندار شهرستان آزادشهر در تماس با خبرنگار ایرنا گفت: ارتباط جاده ای روستاهای بالادست بخش چشمه ساران و نیز جریان برق این روستاها به طور کامل قطع است.
سیدرسول حسینی خاطرنشان کرد: اولویت اصلی ما بازگشایی محور خوش ییلاق است زیرا وجود جاده دسترسی به روستاها لازمه امدادرسانی به روستاییان است.
وی بر تلاش تمام دستگاه های شهرستانی و استانی برای رفع مشکلات پیش آمده و تامین مواد غذایی روستاییان تاکید کرد.
به گزارش ایرنا، قطع جاده مواصلاتی خوش ییلاق که محل اتصال استان های گلستان و سمنان از محدوده شهرستان آزادشهر است، باعث قطع ارتباط روستاهای واقع در مسیرهای فرعی این جاده شده و بنا به گفته فرماندار آزادشهر، ارائه کمک های امدادی به این روستاها منوط به بازگشایی جاده اصلی خوش ییلاق است.
شهرستان 95 هزار نفری آزادشهر در شرق استان گلستان قرار دارد.
9433/1860
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.