سیدرضا طباطبایی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بدون اشاره به آمار روستاهایی که راه ارتباطی آنها بر اثر بارندگی شدید قطع شده است، گفت: شهرستان مینودشت دارای راه های ارتباطی کوهستانی متعددی می باشد که همه آنها دارای شرایط خاص بوده و به سبب بارش های زیاد، ریزش مکرر دارند.
وی افزود: با توجه به این مسئله، با تقویت ماشین آلات سعی داریم یک مسیر تردد مستمر ایجاد نماییم و در با به کار گرفتن ماشین آلات اداره راه و شهرسازی و راهداری برای رسیدن به این امر تلاش ها در حال انجام است.
وی افزود: برخی از نقاط شهرستان با قطعی برق و آب روبرو هستند که با تلاش نیروهای اداره توزیع برق شهرستان درصدد هستیم این مشکل هرچه سریعتر مرتفع گردد و با رفع مشکل قطع برق، جریان آب شرب نیز وصل خواهد شد.
طباطبایی با بیان اینکه دو نقطه جنگلده پایین و سنگ شکن متعلق به شهرداری شهرستان مینودشت در محاصره سیل بوده و حدود 20 نفر در آنجا گرفتار شده اند، گفت: تلاش ها برای رها کردن آنها از محاصره سیل در جریان است.
به گزارش خبرنگار ایرنا و بر اساس اطلاعات مردمی راه ارتباطی حداقل 10 روستای کوهستانی مینودشت در مسیرهای مختلف کوهستانی این شهرستان قطع شده است.
شهرستان مینودشت با 85 هزار نفر جمعیت در شرق گلستان قرار دارد و بارش شدید باران در این منطقه که از یکشنبه شب آغاز شده و تاکنون ادامه دارد، باعث بروز برخی خسارات بویژه در نواحی روستایی شرق گلستان شده است.
9433/1860/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.