دبیر هیات والیبال گلستان روز سه شنبه با اعلام این خبر به ایرنا گفت: این اردو از 19 فروردین سال آینده در تهران آغاز می شود و صابر کاظمی بازیکن تیم زراعت بانک ترکیه در پست پشت خط زن‌ و سلیم چپرلی عضو تیم پیکان و فرهاد قائمی بازیکن تیم زراعت بانک ترکیه در پست دریافت کننده، نمایندگان گلستان در این اردو هستند.
حسین مقدم راد اظهار داشت: این لیست 28 نفره برای مسابقات پیش روی تیم ملی در سال آینده است که کادر فنی، بازیکنان را با بررسی لیگ، عملکرد لژیونر‌ها در لیگ‌های خارجی و نشست با تعدادی از مربیان لیگ برتری انتخاب کرد.
تیم ملی والیبال ایران در سال پیش رو، خود را برای لیگ ملت‌های والیبال، انتخابی المپیک توکیو، جام جهانی و قهرمانی آسیا آماده خواهد کرد.
والیبال ریشه ای عمیق در گلستان دارد و ملی پوشان استان در سال های گذشته موفق به افتخارآفرینی زیادی در عرصه های معتبر جهانی و آسیایی شده اند.
حاج خوشگلدی و غیاث الدین صحنه، میکاییل یلمه، ابراهیم و عثمان سن سبیلی، شعبان چهارنایی، ادریس دانشفر، عبدالرحمان رئوفی، عظیم جزیده، پریز فرخی و خیلی های دیگر از ستاره های درخشان سپهر والیبال ایران و آسیا بودند که فرزند گلستان بودند.
فرهاد قائمی و صابر کاظمی آخرین افتخار آفرینان والیبال گلستان هستند که در بازی های آسیایی جاکارتا موفق به کسب مدال طلا شدند.
7333/3091
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.