سیدغلامرضا قاضوی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: بارندگی و رانش زمین در جاده روستای پادلدل به روستای پنو، راه ارتباطی گالیکش با این دو روستا و چندین روستای حوزه شهرستان شاهرود را قطع کرد.
وی افزود: پنج باب منزل مسکونی هم در روستای آب پران بر اثر باندگی دچار خسارت و برق روستای پنو نیز قطع شده است.
قاضوی افزود: بارش باران از شب گذشته آغاز شد و شدت آن به همراه وزش تندباد، باعث آبگرفتگی مسیر جاده فارسیان به پنو و مسیر روستاهای منطقه کالپوش شهرستان شاهرود، معابر سطح شهر گالیکش و روستای ینقاق شده است.
رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان های مینودشت و گالیکش هم به خبرنگار ایرنا گفت: ماشین آلات سنگین راهداری در حال تردد و بازگشایی راه‌های مسیر گالیکش به روستای پنو و سایر محورهای سطح شهرستان می‌باشند.
مهدی سبحانی شهردار صادق آباد از توابع گالیکش هم از سقوط دکل مخابراتی این شهر بر روی یک خانه مسکونی خبر داد وی گفت بر اثر این حادثه، منزل مسکونی دچار خسارت مالی شد.
رئیس مخابرات گالیکش در رابطه با خسارت وارده به دکل شهر صادق آباد گفت: این دکل حدود دو سال قبل با هزینه ای بالغ بر 600 میلیون ریال نصب شده بود و برپایی مجدد آن بیش از یک میلیارد و 500میلیون ریال هزینه دارد
علی بوداغ آبادی افزود: با واژگونی این دکل، ارتباط موبایلی شهر صادق آباد و روستاهای حومه آن از بخش لووه و نیز ارتباط مخابرات بین راهی در مسیر جاده بین المللی گالیکش به سمت پارک ملی گلستان قطع شده است.
وی افزود : احتمال می‌رود که مشکل ارتباط مخابراتی در مسیر جاده گالیکش به سمت پنو و روستاهای دهستان نیلکوه نیز وارد شده باشد.
به گزارش ایرنا، وزش طوفان و بارندگی شدید در شرق گلستان که از شب گذشته آغاز شده و همچنان ادامه دارد، خسارت هایی هم در دیگر شهرستان های این منطقه از جمله رامیان، مینودشت و گنبدکاووس بویژه در مناطق روستایی برجای گذاشته است.
7481/1860
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.