به گزارش خبرنگار ایرنا حمیدرضا کلاسنگیانی در پایان دیدار تیمش مقابل پالایش نفت آبادان در هفته پایانی مرحله مقدماتی لیگ برتر کشور اظهار داشت: با ترکیب فعلی بازیکنان نتایج مطلوبی گرفته و با اقتدار به مرحله حذفی رسیدیم اما موفقیت در این مرحله به توانی فراتر از ظرفیت فعلی احتیاج دارد.
وی افزود: مسوولین باشگاه از ابتدای لیگ تاکنون بارها موافقت خود را برای جذب بازیکن خارجی مورد نظر کادر فنی اعلام کرده اند اما تاکنون اقدامی برای رفع این نیاز فنی تیم انجام نشده است.
وی ادامه داد: با بازیکنان فعلی هم در مرحله پلی آف حریف دست و پا بسته ای نیستیم اما کسب عنوان اول تا سومی لیگ و مصاف با تیم های قدرتمند حاضر در این مرحله نیازمند تقویت تیم است.
کلاسنگیانی گفت: اطلاع داریم که بازیکن خارجی مورد نظر باشگاه، تمرینات منظمی داشته و به همین دلیل در صورت خرید این بازیکن، نگران هماهنگی او با دیگر بازیکنان نیستیم.
وی یادآور شد: اگر با استخدام این بازیکن تیم را تقویت کنیم، شانس زیادی برای صعود به فینال مسابقات خواهیم داشت.
سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان در خصوص بازی تیمش مقابل حریف آبادانی گفت: پالایش نفت آبادان را به طور ویژه آنالیز کرده و از کسب برتری در این مسابقه مطمئن بودیم .
تیم بسکتبال شهرداری گرگان در هفته هجدهم لیگ برتر باشگاه های کشور میهمان آبادانی خود تیم پالایش نفت را با نتیجه 76 بر 58 شکست داد و مرحله مقدماتی این رقابت ها را با قرار گرفتن در رده سوم جدول رده بندی به پایان برد.
3014/3091
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.