به گزارش خبرنگار ایرنا، در هفته قهرمانی مسابقات اسبدوانی فصل زمستان حضور علاقه مندان به ورزش اسبدوانی پرشور و گسترده بود و در دور اول شاهد رقابت اسب‌های سه ساله نژاد ترکمن کلاس 1 بودند که با قهرمانی اسب عجب شیر به پایان رسید و پس از او اسب های زلیخا سیاه پوش و غنج اسن دوم و سوم شدند.
در دور دوم اسب های دو ساله نژاد تروبرد کلاس Maiden به میدان آمدند که در یک کورس زیبا و دیدنی اسب سزار موفق به کسب مقام اول شد و اسب های شا دنسر و هامر2 هم مقام های دوم و سوم را کسب کردند.
سومین دور مختص اسب های سه ساله نژاد دوخون هندیکاپ کلاس 6 بود که اسب لاولی شیروان با سبقت از دیگر اسب های این کورس در رتبه نخست قرار گرفت و اسب های وارلاس و راک بوی در جایگاه های دوم و سوم ایستادند.
در دور چهارم نوبت به رقابت اسب‌های سه ساله نژاد دوخون هندیکاپ کلاس 6 رسید که اسب کلیپر با سرعت خود توانست جایگاه نخست را از آن خود کند و اسب های تورقوش و گل نسیم هم رده های دوم و سوم را به خود اختصاص دادند.
سه ساله های نژاد تروبرد هندیکاپ کلاس 5 آغاز کننده دور پنجم بودند و در یک کورس نزدیک سفیر لرستان با پیشی گرفتن از دیگر اسب های شرکت کننده اول شد و رتبه های دومی و سومی نیز به اسب های هج کوکو و تاتیا رسید.
دور ششم محل رقابت اسب‌های سه ساله نژاد دوخون کلاس 1 بود و در نهایت اسب ویمتو مقام اول را کسب کرد و اسب های سیتی دنسر و شوالیه عناوین دوم و سوم را به دست آوردند.
دور پایانی هفته قهرمانی مسابقات اسبدوانی گنبدکاووس، مختص اسب های دو ساله نژاد دوخون کلاس 3 بود که در یک رقابت پایاپای اسب اورتگا به مقام نخست رسید و اسب های ریوکومو و ناز قورام هم با فاصله ای اندک رتبه های دوم و سوم را کسب کردند.
در پایان رقابت های امروز مبلغ یک میلیارد و 158 میلیون و 500 هزار ریال به مالکان اسب های برتر تعلق گرفت و
با برگزاری هفته قهرمانی، مسابقات اسبدوانی کورس در گنبدکاووس در این فصل به پایان رسید به پایان رسید.
9433/1860
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.