به گزارش خبرنگار روز چهارشنبه ایرنا در این مراسم که در سالن اجتماعات دانشکده مائده گرگان برگزار شد، طیبی مدیر کل ورزش و جوانان گلستان، تربتی نژاد نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی، تعدادی از اعضای شورای اسلامی شهر و جمعی از مدیران شهرستانی حضور داشتند.
رییس اداره ورزش و جوانان گرگان در این مراسم گفت: ورزش این شهرستان در سه دوره متوالی رقابت های المپیاد ورزشی گلستان قهرمان شد که این موفقیت نشان دهنده تلاش مربیان، کشف و رشد مستعدین ورزشی است.
رمضانعلی تربتی نژاد اظهار داشت: برگزاری 2 رویداد بین المللی ورزشی (رقابت های ووشو جام پارس، رقابت های بسکتبال نوجوانان غرب آسیا)، کسب چندین مدال در رشته های مختلف و عضویت 18 ورزشکار در تیم های ملی اعزامی به رقابت های آسیایی جاکارتا و کسب هفت مدال توسط ورزشکاران گرگانی از این رقابت ها بخشی از افتخارات ورزش گرگان در سال 97 است.
وی ادامه داد: برگزاری اردوی تیم ملی چند رشته در گرگان به همراه افزایش تعداد دعوت شدگان به تیم های ملی، برگزاری پیاده روی های همگانی در راستای عمومی کردن ورزش نیز بخش دیگری از فعالیت های ورزش گرگان بود.
وی افزود: در زمینه زیرساخت های ورزشی 14 خانه ورزش روستایی بطور همزمان افتتاح شد و چندین سالن ورزشی روستایی بازسازی، نوسازی و تجهیز شد و چند سالن ورزشی دیگر هم به بهره برداری رسید.
رییس اداره ورزش و جوانان گرگان گفت: در سال 97 یکصد میلیارد ریال در زمینه اعتبارات ورزشی شهرستان گرگان هزینه شد و از سوی دیگر ستاد ساماندهی امور جوانان این اداره، موفق به کسب رتبه برتر در بین ادارات استان شد.
نماینده مردم گرگان و آق قلا در مجلس شورای اسلامی هم در این مراسم با بیان این که نمی توان نقش ورزش را در سلامت و توسعه جامعه منکر شد، گفت: از سوی دیگر هیات های ورزشی و تشکل های فعال این حوزه، بازوان و کمک های مسیر رشد و توسعه هستند.
نورمحمد تربتی نژاد افزود: مربیان و هیات های ورزشی در به باور کردن استعدادها نقش موثر و بسزایی دارند.
3014/301
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.