فرشید قرناس قمیش روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: واحدهای آموزشی انتخاب شده برای اسکان مسافران نوروزی دارای امکانات رفاهی، تفریحی ورزشی و سالن های مطالعه برای کودکان، نوجوانان وبزرگسالان است.
وی افزود: مدارس ویژه اسکان شامل بنت الهدا، شاهد9دی، خلیج فارس، برکت و دانش در شهرکلاله و مدرسه شبانه روزی امام محمد باقر(ع) در روستای کوسه این شهرستان می باشند.
وی همچنین اظهارداشت: با توجه به حضور انبوه مسافران وگردشگران در مجتمع زیارتی و گردشگری خالدنبی(ع) در 55 کیلومتری شمال شرقی مرکز شهرستان کلاله، مدرسه خالدنبی روستای گچی سو پایین در محور ورودی مجتمع زیارتی وگردشگری مذکور برای اسکان فرهنگیان و مسافران اختصاص یافته است.
مدیرآموزش و پرورش کلاله همچنین اعلام کرد: مدارس ویژه اسکان این شهرستان از 28 اسفند تا پایان تعطیلات نوروزی 98 در اختیار فرهنگیان و مسافران نوروزی قرارداده می شود.
قرناس قمیش ادامه داد: دفتر واحد اسکان نوروزی مدیریت آموزش و پرورش واقع در خیابان شهید بهشتی کلاله با شماره تلفن 01735441720 درایام تعطیلات سال نو و به صورت شبانه روزی آماده پذیرش و راهنمایی فرهنگیان و مسافران نوروزی می باشد.
مسئول کیته اسکان و رفاه ستاد خدمات سفر کلاله اعلام کرد: در ایام تعطیلات نوروز97، یک هزار و224نفر از فرهنگیان و مسافران در قالب 223 خانوار از خدمات اسکان و اقامت 34کلاسدر پنج واحد آموزشی بهره مند شده اند.
شهرستان کلاله با بیش از 130 هزار نفر جمعیت در شرق استان گلستان واقع است.
/18607478
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.