به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری مینودشت، سیدرضا طباطبایی روز چهارشنبه در دیدار با رییس و کارکنان اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران این شهرستان، گفت: خدمت به خانواده شاهد و ایثارگر توفیق بزرگ الهی است.
وی با قدردانی از خدمات کارکنان بنیاد شهید به خانواده شهدا و ایثارگران افزود: این خدمت رسانی ها بایستی صادقانه و همراه با صبر، متانت و جدیت باشد زیرا خانواده شاهد و ایثارگر سرمایه های نظام و کشور هستند.
طباطبایی همچنین باتاکید بر ضرورت سرکشی مستمر از خانواده شهدا و ایثارگران، اضافه کرد: امروز عزت و اقتدار نظام اسلامی ما مدیون خون شهیدان است.
همچنین در این دیدار 'سیدنوا حسینی' رییس بنیاد شهید و امور ایثاگران مینودشت نیز گزارشی از مجموعه فعالیت های این اداره به جامعه هدف ارائه کرد.
اهدای لوح سپاس از سوی فرماندار مینودشت به رییس و کارکنان بنیاد شهید شهرستان از دیگر بخش های این دیدار بود.
به گزارش ایرنا، براساس فرمان مورخه 22 اسفند 1358 حضرت امام خمینی(ره) به منظور تجلیل و تکریم از شهدا و جانبازان و ایثارگران و خانواده های مکرم آنان، بنیاد شهید انقلاب اسلامی تشکیل شد؛ علاوه بر این مناسبت، 22 اسفند به عنوان روز بزرگداشت شهدا در تقویم رسمی کشور ثبت شده است.
شهرستان مینودشت با افزون بر 80 هزار نفر جمعیت از ابتدای پیروزی انقلاب تا الان حدود 210 شهید والامقام تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.
/3039/1860
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.