دبیر هیات والیبال استان گلستان روز چهارشنبه با اعلام این خبر به ایرنا گفت: این مسابقات به مدت سه روز با شرکت 10 تیم و با حضور برترین های مسابقات والیبال ساحلی کشور در شهر درگهان جزیره قشم برگزار شد که در پایان همه عناوین برتر به ورزش گلستان رسید.
حسین مقدم راد اظهار داشت: دیدار نهایی این مسابقات بین تیم شهرداری درگهان با ترکیب بهمن سالمی و آرش وکیلی (بازیکنان گلستانی ) و تیم گلستان با ترکیب عبدالرحمن رئوفی و عبدالحامد میرزاعلی برگزار شد که در پایان تیم گلستان 2 بر یک پیروز شد و به مقام قهرمانی رسید.
وی بیان کرد : سالمی و وکیلی در مجموع 6 دوره مسابقات برگزار شده در سال 97 با کسب 4 قهرمانی و 2 نایب قهرمانی به عنوان برترین زوج والیبال ساحلی در سال جاری انتخاب شدند.
بگفته دبیر هیات والیبال گلستان، رئوفی و میرزاعلی هم با 2 عنوان قهرمانی، 3 عنوان نایب قهرمانی و یک مقام سومی دومین زوج برتر ایران شناخته شدند.
وی ادامه داد : در دیدار رده بندی این مسابقات آق محمد سلاق و کمال قریشی از استان گلستان در قالب تیم شهید هزار جریبی 2 بر یک تیم اوج رامسر مازندران را شکست دادند و سوم شدند.
در این دیدار هر چند ست نخست با برتری 21 بر17 نماینده مازندران به اتمام رسید اما والیبالیست های گلستانی توانستند در دو ست پیاپی با نتایج 21 بر17 و 8 بر15 با پیروزی از میدان خارج شوند .
استان گلستان قطب والیبال ساحلی ایران است بطوریکه تمام اعضای تیم های اعزامی از کشورمان به بازی های آسیایی جاکارتا 2018 در کشور اندونزی را گلستانی ها تشکیل دادند.
ایران تاکنون دو بار در سال های 2011 با حضور پرویز فرخی و آق محمد سلاق و در سال 2017 با رحمان رئوفی و بهمن سالمی که همگی گلستانی هستند، قهرمان رقابت های آسیا شده است.
7333/3091
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.