رییس هیات دوومیدانی گلستان روز سه شنبه با اعلام این خبر به ایرنا گفت: مسابقات رکوردگیری مردان از 4 تا 6 فروردین و بخش زنان از 6 تا 8 فروردین سال آینده در تهران برگزار خواهد شد.
سیدوحیدرضا میرا اظهار داشت: حمیدرضا کیا در ماده پرش سه گام، ایوب و یعقوب آرخی در ماده پرتاب نیزه، پژمان قلعه نویی و رضا مقدم در ماده پرتاب چکش و سیدهادی مداحی در ماده پرش سه گام، ورزشکاران مرد گلستانی حاضر در این رقابت ها هستند.
وی بیان کرد: همچنین فدراسیون دوومیدانی از حمیده اسماعیل نژاد، مریم طوسی، الناز کمپانی در دوی سرعت، سمانه کوهکن و آیلین بابکی در ماده پرش ارتفاع، ثریا قلیچ نیازی و امینه ایری در ماده پرتاب نیزه و جواهر زمانی پرش در مواد پرش سه گام و پرش طول، برای شرکت در این رقابت ها دعوت کرد.
رییس هیات دوومیدانی گلستان افزود: حمیده اسماعیل نژاد، مریم طوسی، الناز کمپانی، اهل استان های دیگر هستند اما در چند سال اخیر به دلیل انجام تمرین در گلستان، با نام این استان در مسابقات قهرمانی کشور شرکت می کنند.
میرا معتقد است که یکی از ویژگی های دوومیدانی گلستان، وجود استعدادهای فراوان رشته های 10 گانه بوده که با برنامه ریزی مناسب می توان راه حضور آنها را در ورزش حرفه ای هموار کرد.
چند هفته قبل نمایندگان زن و مرد دوومیدانی گلستان در مسابقات داخل سالن آسیا موفق به کسب 2 مدال طلا، یک نقره و یک مدال برنز شده بودند.
هم اینک بیش از 600 نفر در گلستان دوومیدانی را به صورت حرفه ای انجام می دهند.
پژمان قلعه نویی ملی پوش پرتاب چکش از جمله دو ومیدانی کاران گلستان است که تجربه شرکت در المپیک برزیل را دارد هرچند موفق به کسب مدال نشد.
مسابقات دوومیدانی قهرمانی بزرگسالان آسیا اول تا چهارم اردیبهشت سال آینده در قطر برگزار می شود.
3091
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.