رییس هیات دوومیدانی گلستان روز دوشنبه با اعلام این خبر به ایرنا گفت: در این مسابقات که به میزبانی تهران برگزار شد، سمانه کوهکن در رشته پرش طول با رکورد 5 متر و 48 سانتیمتر و الناز کمپانی در دوی 60 متر با رکورد 8 ثانیه و 68 صدم ثانیه به مقام قهرمانی رسیدند.
سیدوحیدرضا میرا اظهار داشت: سید هادی مداحی در بخش پرش سه گام مردان با رکورد 15 متر و 59 سانتیمتر نقره گرفت و آیلین بابکی در بخش پرش ارتفاع زنان با پریدن از مانع یک متر و 78 سانتیمتری سوم شد.
در این رقابت ها که دوازهم و سیزدهم اسفند در ورزشگاه آفتاب انقلاب تهران برگزار شد، تیم گلستان با 8 دونده زن و مرد و یک مربی در این مسابقات شرکت کرد.
کاروان جمهوری اسلامی ایران در بخش بانوان در مجموع موفق به کسب 6 طلا 8 نقره و 10 برنز شد که از این تعداد حدود سی درصد مدال ها توسط ورزشکاران گلستان به دست آمد.
حمیده اسماعیل نژاد در دوی 800 و 1500 متر، سمانه کوهکن در پرش طول و سه گام، آیلین بابکی در پرش ارتفاع و الناز کمپانی در دوی 100 متر با مانع بخش زنان و مبین مداحی، حمیدرضا کیا، هادی مداحی هر 3 در ماده پرش سه گام و مبین کمی نژاد در ماده پرتاب وزنه مردان با هدایت سید صادق حسینی گلستانی های حاضر در این مسابقات بودند.
این مسابقات با حضور تیم‌های ایران، ترکیه، مالزی، هند، عراق، عمان، کویت، سوریه و افغانستان برگزار شد.
هم اینک بیش از 600 نفر در گلستان دوومیدانی را به صورت حرفه ای انجام می دهند.
7333/3091
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.