ایرج مقدم یکشنبه شب پس از باخت مقابل تیمش در مقابل شهرداری ورامین در بازی برگشت مرحله پلی آف در گفت و گو با خبرنگار ایرنا گفت: باید حقیقتی را بپذیریم که وقتی تیمی (شهرداری ورامین) به مدت 22 هفته در صدر جدول رده بندی قرار دارد، مطمئنا از امکانات و بازیکنان بهتری بهرمند است.
وی خاطرنشان کرد: هرچند ما هم در این دیدار با تمام توان خود ظاهر شدیم و جا دارد از بازی شجاعانه بازیکنانمان تشکر کنیم.
سرمربی تیم شهرداری گنبدکاووس در تشریح علل نتیجه نگرفتن این تیم بیان کرد: یکی از دلایلی که نتوانستیم در جایگاه بالاتری قرار بگیریم نبود کادر پزشکی برای تیم شهرداری گنبدکاووس بود که باعث شد میکائیل تاجر بازیکن تاثیرگذارمان را از دست بدهیم.
وی افزود: این موضوع یکی از دلایلی بود که باعث شد نتوانیم در کورس رقابت ها باقی مانده و به رده های بالای جدول برسیم.
سرمربی تیم شهرداری ورامین نیزس از پایان دیدار تیمش در گنبد، در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در وهله اول باید صعود تیم به مرحله بعد را به بازیکنان، کادر فنی و هواداران تیممان تبریک بگویم زیرا از ابتدا تصمیم گرفته بودیم خود را به والیبال ایران معرفی و جایگاهمان را مشخص کنیم.
رحمان محمدی راد افزود: امروز بازی بزرگی را بردیم و تیم گنبد یکی از بهترین بازی های خودش را به نمایش گذاشت، چیزی که شاید هفته ها از این تیم ندیده بودیم و همین امر باعث شد دیدار سختی را شاهد باشیم.
به گزارش ایرنا، تیم شهرداری گنبدکاووس عصر یکشنبه در خانه خود میزبان شهرداری ورامین بود که این بازی با نتیجه 3 بر 1 به سود میهمان به پایان رسید و تیم شهرداری ورامین با این برد، خود را به عنوان یکی از چهار تیم راه یافته به مرحله بعدی مسابقات لیگ برتر والیبال معرفی کرد.
دیدار نخست این دو تیم در مرحله پلی آف در ورامین نیز با نتیجه سه بر صفر به سود شهرداری ورامین به پایان رسیده بود.
9433/1860
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.