به گزارش خبرنگار ایرنا در جلسه شنبه شب شورای شهر گرگان؛ رییس شورا گفت: باوجود دارا بودن جاذبه های بی نظیر گردشگری مانند جنگل؛ بافت های تاریخی و چشم اندازهای طبیعی منحصر بفرد معرفی مطلوبی از قابلیت ها و توانمندی های گردشگری گرگان در نمایشگاه ها خصوصا در تهران انجام نشد.
علی اصغر یوسفی افزود: در حالیکه شهرهای بسیار کوچک تر از گرگان حضور چشمگیرتر و فعالتری در این نمایشگاه ها داشتند، اما غرفه آرایی و یا بسته های ارائه شده از سوی شهرداری گرگان مناسب نبود.
رییس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای شهر گرگان نیز اظهار داشت: هر چند صِرف حضور در نمایشگاه های گردشگری اقدامی ارزنده است اما باید برای فعالیت های خود ماموریت تعریف کنیم.
ناصر گرزین گفت: حضور در چنین مجامعی باید دستاورد داشته و شهر گرگان از خلق عایدی و منفعت آن برخوردار شود.
وی افزود: اثرگذاری این مشارکت ها باید به نحوی باشد که بتوانیم بگوییم که چند سرمایه گذار با فلان مبلغ سرمایه گذاری برای شهر جذب شده است ولی تاکنون گرگان در این زمینه توفیقی نداشته است.
حمید رضا آقاملایی دیگر عضو شورا هم گفت: باید تیمی ویژه برای حضور در نمایشگاه ها از قبل آماده باشد نه اینکه در طول مدت زمان کوتاه و چند روزه نمایشگاه منتظر رسیدن برخی از بخش ها و موارد برای عرضه باشیم.
در جلسه شورای شهر گرگان موضوعات دیگری در خصوص مسائل مختلف شهری و موارد مربوط به تقاضاها و مشکلات شهروندان نیز مطرح و رسیدگی شد.
شورای شهر گرگان 9 عضو دارد.
7333/2729
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.