رضا آلوستانی شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: کسب عنوان قهرمانی نیم فصل اول، ضرورت تلاش برای رفع کمبودهای تیم را بیشتر می کند اما هنوز بسیاری از وعده های مسوولان عملی نشده است.
وی بیان کرد: با توجه به روند رو به رشد تیم، نگران کیفیت فنی تیم در نیم فصل دوم نیستیم اما کم توجهی به تامین هزینه ها می تواند نتیجه گیری تیم در بازی های باقیمانده را دچار اخلال کند.
تیم فوتبال دارایی گز تنها نماینده فوتبال گلستان در مرحله پلی آف لیگ دسته سوم فوتبال کشور است که در نیم فصل اول موفق به کسب عنوان قهرمانی شد.
سرمربی تیم فوتبال دارایی گز همچنین اظهار داشت: در فرصت نقل و انتقالات نیم فصل، چند بازیکن تاثیرگذار تیم پیشنهادات مالی قابل توجهی دریافت و تقاضای رضایت نامه کردند.
آلوستانی ادامه داد: به دلیل ناتوانی در تامین نیازهای مالی، نمی توانیم از پیوستن این بازیکنان به تیم های دیگر جلوگیری کنیم .
وی گفت:دارایی گز برای گرفتار نشدن در بحران، حفظ بازیکنان اصلی و تداوم روند رو به پیشرفت نیم فصل اول به 1 میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد که تزریق این مبلغ می تواند کسب سهمیه حضور در لیگ دسته دوم فوتبال کشور را امکان پذیر کند.
سرمربی تیم فوتبال دارایی گز بیان کرد: حتی اگر امکان جذب بازیکن جدید برای ترمیم نقاط ضعف تیم فراهم نشود، باید شاکله اصلی تیم را حفظ کنیم تا در دیدارهای حساس و سرنوشت ساز نیم فصل دوم و در مصاف با تیم های مدعی دچار مشکل نشویم .
مسوولان گلستانی چند ماه قبل از اعطای کمک 3 میلیارد ریالی به این تیم در مرحله پلی آف لیگ دسته سوم فوتبال کشور خبر داده بودند اما به گفته سرمربی تیم فوتبال دارایی گز تاکنون فقط 400 میلیون ریال از وعده‌های مسوولان محقق شد.
وی گفت: برای نیم فصل دوم در پست دفاع راست، هافبک میانی، مهاجم و دفاع وسط با 4 بازیکن مذاکره کردیم اما عقد قرارداد با این بازیکنان نیازمند داشتن پول است.
دارایی گز تنها نماینده فوتبال گلستان در مرحله پلی آف لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه های کشور است.
این تیم در پایان هفته نهم این رقابت ها با 7 برد و 2 تساوی 23 امتیازی شد با 5 اختلاف امتیاز نسبت به تیم دوم، عنوان قهرمانی نیم فصل اول مرحله پلی آف لیگ دسته سوم فوتبال کشور را به دست آورد.
ویستا توربین تهران، نفت ایرانیان، آریا سنگسر مهدی شهر، استقلال شوش، ملی حفاری اهواز، ذوالفقار کاشان، هیرکانی چالوس، پیشگامان پارس تهران و ستاره سرخ کاشان، حریفان تیم دارایی گز در این رقابت ها هستند.
تیم فوتبال دارایی در اولین بازی دور برگشت و از هفته دهم این رقابتها، چهارشنبه 11 اسفندماه در بندرگز میزبان هیرکانی چالوس است.
7333/3091
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.