نماینده هیات والیبال استان گلستان در تشریح روز سوم این مسابقات که در آن آخرین بازی های مرحله گروهی مسابقات لیگ برتر نوجوانان کشور به میزبانی گنبدکاووس برگزار شد، به خبرنگار ایرنا گفت: در نخستین دیدار سومین روز مسابقات، امروز (چهارشنبه) پیام خراسان توانست با برتری در سه گیم متوالی با نتایج 25 بر 22 ، 25 بر 19 و 25 بر 20 حریف خود عقاب نهاجا را از پیش رو بردارد.
عبدالغفور ماهری افزود: در دومین بازی، سایپای تهران رو در روی پیکان تهران قرار گرفت که در یک بازی نزدیک، سایپا توانست 3 بر 2 و با کسب نتایج 25 بر 23 و 25 بر 15 در دو گیم ابتدایی و 15 بر 11 در گیم پایانی بازی را به سود خود خاتمه دهد؛ گیم های سوم و چهارم این دیدار با نتایج 25 بر 19 و 27 بر 25 به سود پیکان پایان رسید.
وی بیان کرد: تیم شهرداری گنبد در سومین بازی امروز به مصاف شهرداری ارومیه رفت و توانست در گیم های اول ، دوم و چهارم با نتایج 26 بر 24، 25 بر 16 و 25 بر 19 این بازی را نیز همچون دو بازی قبل به سود خود به پایان برساندو شهرداری ارومیه تنها توانست در گیم سوم با نتیجه 25 بر 22 به برتری برسد.
ماهری گفت: در بازی پایانی امروز نیز درنای ارومیه توانست درحالی با کسب نتایج 25 بر 20 ، 25 بر 14 و 25 بر 19 در گیم های اول، دوم و چهارم، تیم برتر زمین باشد که شهرداری ورامین تنها در گیم سوم با نتیجه 25 بر 23 توانست به برتری برسد.
نماینده هیات والیبال استان گلستان خاطرنشان کرد با مشخص شدن تیم های سایپا و پیکان تهران در گروه الف و شهرداری گنبد و شهرداری ارومیه در گروه ب به عنوان تیم های برتر بازی ها فردا به صورت پلی آف بین تیم های دو گروه ادامه خواهد یافت.
وی افزود: فردا نیز براساس برنامه بازی ها 4 دیدار برگزار خواهد شد که طی آن سایپای تهران با عقاب نهاجا، درنای ارومیه با شهرداری ارومیه، پیکان تهران با پیام خراسان و شهرداری گنبد با شهرداری ورامین دیدار خواهند کرد.
به گزارش ایرنا، مرحله نهایی مسابقات لیگ برتر والیبال نوجوانان کشور با حضور هشت تیم در دو گروه الف و ب از صبح دوشنبه 29 بهمن در گنبدکاووس آغاز شد و تا چهارم اسفند ادامه دارد.
در گروه الف این مسابقات تیم های شهرداری گنبدکاووس، عقاب نهاجا، پیام خراسان و شهرداری ارومیه و در گروه ب نیز تیم های پیکان تهران، درنای ارومیه، شهرداری ورامین و سایپای تهران حضور دارند و طبق برنامه قرعه کشی، دیدارهای خود را برگزار می کنند.
9433/1860
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.