نماینده هیات والیبال استان گلستان در تشریح روز دوم بازی های مرحله نهایی لیگ برتر والیبال نوجوانان کشور که در گنبدکاووس در حال برگزاری است، به خبرنگار ایرنا گفت: دومین روز این مسابقات امروز (سه شنبه) با چهار بازی دنبال شد و شهرداری گنبد تنها تیم روز دوم بود که توانست مقتدرانه و با پیروزی در سه گیم متوالی با نتایج 25 بر 12 ، 25 بر 21 و 27 بر 25 حریف خود عقاب نهاجا را شکست دهد.
عبدالغفور ماهری افزود: در اولین بازی امروز، پیکان تهران توانست با کسب نتیجه نهایی 3 بر 1 مقابل درنای ارومیه به پیروزی برسد؛ پیکان در گیم اول 25 بر 22 به پیروزی رسید و در گیم دوم با همین نتیجه مغلوب حریف خود شد ولی در دو گیم بعد با کسب امتیاز 25 بر 20 بازی را به سود خود اتمام رساند.
وی گفت: دیدار دیگر روز دوم مسابقه بین شهرداری ورامین و سایپای تهران برگزار شد که با نتیجه سه بر یک به سود سایپا به پایان رسید.
در گیم ابتدایی این بازی سایپای تهران با کسب نتیجه 25 بر 19 تیم برتر میدان بود، گیم دوم 26 بر 24 به سود شهرداری ورامین تمام شد و در گیم های سوم و چهارم سایپا توانست با نتیجه بعد 25 بر 22 و 25 بر 19 به پیروزی برسد.
نماینده هیات والیبال استان گلستان درخصوص بازی پایانی روز دوم نیز گفت: در آخرین بازی، شهرداری ارومیه به مصاف پیام خراسان رفت و با نتیجه سه بر یک به پیروزی رسید.
این بازی در گیم اول، سوم و چهارم با نتایح با نتیجه 35 بر 33، 25 بر 22 و 25 بر 21 به نفع شهرداری ارومیه به پایان رسید و در گیم دوم پیام خراسان توانست با نتیجه 25 بر 20 بازی به پیروزی برسد.
به گزارش ایرنا، مرحله نهایی مسابقات لیگ برتر والیبال نوجوانان کشور با حضور هشت تیم در دو گروه الف و ب از صبح دوشنبه 29 بهمن در گنبدکاووس آغاز شد و تا چهارم اسفند ادامه دارد.
در گروه الف این مسابقات تیم های شهرداری گنبدکاووس، عقاب نهاجا، پیام خراسان و شهرداری ارومیه و در گروه ب نیز تیم های پیکان تهران، درنای ارومیه، شهرداری ورامین و سایپای تهران حضور دارند و طبق برنامه قرعه کشی، دیدارهای خود را برگزار می کنند.
براساس برنامه بازی های فردا، چهارشنبه نیز 4 بازی برگزار می شود که طی آن عقاب نهاجا با پیام خراسان ، پیکان تهران با سایپای تهران، شهرداری گنبد با شهرداری ارومیه و شهرداری ورامین با دورنای ارومیه بازی خواهد کرد.
9433/1860
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.