به گزارش روز دوشنبه خبرنگار ایرنا، شب گذشته اجرای 2 سانس این جشنواره به گروه های موسیقی ترکمنی واگذار شد و پنج گروه هنری در بخش های کلاسیک و پاپ به اجرای برنامه پرداختند.
مدیر اجرایی این جشنواره به ایرنا گفت: اجرای این گروه های ترکمنی مورد استقبال فراوان ترکمن ها قرار گرفت و نظر اهالی و دوستداران موسیقی را به خود جلب کرد.
ابوذر اسماعیلی ثالث اظهار داشت: علاوه بر اجرای گروه های ترکمنی، از ساعت 18 و بطور همزمان گروه موسیقی رودکی با اجرای پاپ در سالن نگاه برنامه های خود را اجرا کرد.
وی به برنامه های امشب جشنواره موسیقی فجر گلستان اشاره کرد و گفت: از ساعت 18 در سالن اصلی 3 گروه موسیقی مهرگان با سبک سنتی ، نغمه گویان و نفس با استفاده از سازهای کوبه ای و از ساعت 21 گروه قزلباش با سبک محلی و فلامنگو برنامه اجرا می کنند.
مدیر اجرایی جشنواره موسیقی فجر گلستان افزود: فردا شب هم در تالار فخرالدین اسعد گرگان کنسرت اشوان در سبک پاپ در 2 سانس به اجرای برنامه خواهد پرداخت.
گروه های موسیقی حاضر در جشنواره موسیقی فجر در گلستان یک شب در گنبدکاووس برنامه اجرا کردند که با استقبال علاقمندان به هنر موسیقی شرق استان همراه بود.
تا پایان ششمین شب سی و چهارمین جشنواره موسیقی فجر در گلستان، 5 هزار نفر در گرگان و گنبدکاووس از اجرای گروه های موسیقی بومی و غیربومی استقبال کردند.
سی و چهارمین جشنواره موسیقی فجر استان گلستان که از 23 بهمن آغاز شده بود فردا شب به کار خود پایان می دهد.
در این جشنواره سه گروه کوبه ای، 2 گروه سنتی، ٦ گروه محلی، یک گروه زهی کلاسیک، کرال بزرگ و تلفیقی، 2 گروه کلاسیک و 4 گروه پاپ و یک ارکستر بومی به هنرنمایی می پردازند.
3014/3091
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.