ابوالقاسم صفوی امروز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: اگر برای اسکان و برپایی چادر از مسافران پول گرفته شود اما کیفیت و کمیت ارایه خدمات تغییری نکند، النگدره همین تعداد مسافر و گردشگر را هم از دست خواهد داد.
وی بیان کرد: دریافت پول از مسافران در مناطق گردشگری مانند النگدره مستلزم فراهم آوردن امکانات بیشتر، جذاب و ایجاد زیرساخت های مناسب برای رغبت در پرداخت هزینه توسط مردم است.
فرماندار گرگان با بیان اینکه سرمایه گذاری بخش خصوصی یکی از راه های افزایش زیرساخت ها در این منطقه است، ادامه داد: جزییات و محتویات مصوبه شورای شهر بزودی در کمیته انطباق فرمانداری بررسی خواهد شد.
به گزارش ایرنا شورای شهر گرگان در آخرین جلسه خود با تصویب لایحه سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری واگذاری مدیریت کمپ بوستان النگدره به بخش خصوصی برای دریافت عوارض از مردم را تصویب کرد.
بر این اساس شهروندان گرگان و مسافران عوارض و بهای خدمات مصوب را برای استفاده از امکاناتی همچون آلاچیق، سکوی بتنی، سرویس بهداشتی و نصب چادر مسافرتی پرداخت می کنند.
این مصوبه برای اجرا نیازمند تایید فرمانداری گرگان است.
النگدره در جنوب غربی شهر گرگان و در مسیر جاده ناهار خوران با آب و هوایی کم ‌نظیر که حداقل 10 درجه خنک‌تر از نقاط شهری و پرجمعیت است، یکی از ۷ منطقه نمونه گردشگری ایران و همچنین پارک جنگلی شاخص شمال کشور مکانی جذاب برای شهروندان و مسافران بویژه در تعطیلات به‌ شمار می‌رود.
النگدره در دامنه جنگل‌های انبوه شمالی از پوشش درختان جنگلی نظیر توسکا، لرگ، افرا، بلوط، بید و شیردار برخوردار است.
3014/3091/2729
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.