سرهنگ محمدرضا سراوانی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در این حادثه که عصر روز گذشته رخ داد، پنج سرنشین خودروی پراید که سه خانم بین 25 تا 35 سال و نیز دو کودک دختر و پسر 6 و هفت ساله بودند، از ناحیه سر، گردن، دست و پا دچار مصدومیت شدند.
وی اضافه کرد: این حادثه به دلیل سرعت بالا و عدم توجه راننده به جلو و درنهایت ناتوانی او در کنترل خودرو رخ داد و مصدومان سانحه، توسط اورژانش 115 به بیمارستان آل جلیل آق قلا منتقل شدند.
سرهنگ سراوانی همچنین گفت: در حادثه رانندگی دیگری هم که روز گذشته در روستای مرزی کرند از توابع بخش داشلی برون گنبدکاووس رخ داد، براثر برخورد خودروی سمند با یک عابر پیاده، این عابر مرد 33 ساله از ناحیه دست دچار شکستگی و توسط اورژانس 115 به بیمارستان اعزام شد.
فرمانده هنگ مرزی اترک گلستان از کشف 200 عدد قرص روان گردان از نوع ترامادول و یک بطری شربت متادون از فردی 32 ساله از اهالی روستای مرزی کرند از توابع بخش داشلی برون گنبدکاووس نیز خبر داد و گفت: متهم که در روستا شغل آرایشگری داشته، اقدام به فروش این داروها می کرده است.
به گفته وی، متهم با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی حوزه بخش داشلی برون معرفی شد.
سرهنگ سراوانی همچنین از کشف چهار لاشه گوسفند توسط ماموران ایست و بازرسی سه راهی اینچه برون گنبدکاووس از صندوق عقب خودروی پراید خبر داد و گفت: ماموران با مشکوک شدن به لاشه ها و با هماهنگی مقام قضایی، برای بررسی لاشه ها توسط دامپزشکی اقدام کردند.
وی افزود: براساس نظر کارشناس دامپزشکی مشخص شد که گوسفندان قبل از ذبح فوت کرده بودند و متهم قصد داشته تا لاشه ها را وارد چرخه مصرف کند.
فرمانده هنگ مرزی اترک اضافه کرد: متهم با تشکل پرونده به مرجع قضایی معرفی و لاشه های کشف شده نیز معدوم شدند.
هنگ مرزی اترک گلستان، مسئولیت حراست از مرزهای زمینی جمهوری اسلامی ایران با کشور ترکمنستان را درمحدوده این استان به طول تقریبی 350 کیلومتر برعهده دارد و مقر آن در شهرستان 350 هزار نفری گنبدکاووس واقع درشرق گلستان است.
/3039/1860
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.