به گزارش خبرنگار ایرنا این هفته از مسابقات کورس گنبد در هفت دور به مسافت های 1000 ، 1200 و 1550 برگزار شد و در دور اول اسب های سه ساله ترکمن هندیکاپ کلاس 5 در میدان حاضر شدند و در نهایت اسب پیکاسو مختومقلی زودتر به خط پایان رسید و پس از او اسب های یوناتان رحیم و رد ری به ترتیب دوم و سوم شدند.
در دور دوم اسب‌های دو ساله نژاد دوخون کلاس maiden در کورسی زیبا باهم رقابت کردند که اسب دازی اول شد و اسب های آی قیز و سیرانوش نیز در جایگاه های دوم و سوم ایستادند.
اسب های دو ساله، نژاد دوخون کلاس maiden در دور سوم به مصاف هم رفتند که در انتها اسب زیبای بندر با سبقت از دیگر رقبا توانست مقام اول را از آن خود نماید و مقام های دوم و سوم به ترتیب به اسب های رونیکای و تای گون رسید.
چهارمین دور از این هفته مختص اسب های دوخون دو ساله کلاس برنده بود که در یک رقابت تماشایی اسب لیدو موفق شد سریعتر از دیگر اسب های این دور به خط پایان رسیده و به مقام نخست دست یابد و اسب های شیرین و ریوکومو به مقام‌های دوم و سوم دست یافتند.
در دور پنجم اسب های سه ساله تروبرد هندیکاپ کلاس 4 رقابتی دیدنی را به نمایش گذاشتند و در انتها نیز اسب رای هارد اول شد و اسب های هج آس و الو کوئنس به ترتیب دوم و سوم شدند.
ششمین دور این هفته از مسابقات محل رقابت اسب های دو خون سه ساله هندیکاپ کلاس 4 بود که اسب بن جوی در جایگاه اول ایستاد و اسب های ایلیا طاها نور عناوین دوم و سوم را به دست آوردند.
در دور پایانی این هفته نوبت به رقابت اسب‌های سه ساله، نژاد تروبرد کلاس 1 رسید که این دور نیز با برتری اسب سریک خاتمه یافت و مقام های دوم و سومی به ترتیب به اسب های کاررا و هیمالیا رسید.
در پایان این هفته از رقابت ها مبلغ یک میلیارد و 59 میلیون ریال به عنوان جایزه به صاحبان اسب های برتر تعلق گرفت.
9433/1860
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.