به گزارش خبرنگار ایرنا، این هفته از مسابقات با شرکت 50 راس اسب در هفت دور مختلف به مسافت های 1000، 1200 و 1550 متر برگزار شد و در دور اول که مخصوص اسب های دو ساله ترکمن کلاس maiden بود اسب های ملایم ، ایل سون صوفیان و ایل شاد به ترتیب مقام های اول تا سوم را از آن خود کردند.
در کورس دوم رقابت اسب های دو ساله تروبرد کلاس maiden برگزار شد که حاصل آن قهرمانی اسب ایراندخت بود و در پی او اسب های تاتیه روآ و پرنس لیدی به ترتیب دوم و سوم شدند.
رقابت اسب های دوخون دو ساله کلاس maiden (نریان) در دور سوم برگزار شد که در انتها اسب دیبالا زودتر از سایرین از خط پایان گذشت، اسب تاپیک دوم شد و مهدشت به عنوان سومی بسنده کرد.
اسب کایزن به عنوان قهرمان دور چهارم هفته شانزدهم مسابقات اسبدوانی گنبدکاووس در گروه اسب های دوخون + 3 سال هندیکاپ کلاس 3 معرفی شد و عناوین دوم و سوم این دور را اسب های سامرسا و پرگار از آن خود کردند.
مشتاقان ورزش اسبدوانی در دور پنجم این هفته از مسابقات، شاهد رقابت اسب های دوخون + 3 سال هندیکاپ کلاس شش بودند که در آن اسب های مونامو، گرداب و ایزابوی به ترتیب به مقام های اول تا سوم دست یافتند.
کورس ششم مخصوص اسب های دوخون + 3 سال هندیکاپ کلاس 2 بود که قهرمانی این دور از آن اسب شوالیه شد و اسب های شه راد و آلتون سا به ترتیب دوم و سوم شدند.
این هفته از مسابقات با رقابت اسب های دوخون +3 سال هندیکاپ کلاس 7 در آخرین دور به پایان رسید که در انتها اسب های فلای، داکسی و نازگل کیا به ترتیب اول تا سوم شدند.
در پایان این هفته از رقابت ها مبلغ 995 میلیون ریال به عنوان جایزه به صاحبان اسب های برتر تعلق گرفت.
1860
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.