سرهنگ محمدرضا سراوانی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این مقدار مواد مخدر روز گذشته و براساس گزارش واصله از منابع و مخبرین، از انباری منزل مسکونی فردی 33 ساله از اهالی روستای هوتن کشف و ضبط شد.
وی اضافه کرد: متهم که اقدام به خرید و فروش مواد مخدر در این روستا و روستاهای همجوار می کرد، مواد مخدر را به صورت ماهرانه در بطری های آب معدنی جاسازی کرده بود.
سرهنگ سروانی ادامه داد: پس از گزارش خرید و فروش مواد مخدر توسط متهم، ماموران با دستور قضایی به منزل فرد مراجعه و با رعایت حقوق شهروندی و موازین شرعی و قانونی، در بازرسی به عمل آمده، مقدار دو کیلو و 600 گرم مواد مخدر کشف کردند.
وی گفت: متهم دستگیر و همراه مواد مکشوفه برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی تحویل شد.
فرمانده هنگ مرزی اترک گلستان همچنین از کشف مقدار 28 گرم مواد مخدر از نوع تریاک از یک واحد دامداری در روستا کرند از توابع بخش داشلی برون گنبدکاووس خبر داد و گفت: این مواد نیز براساس گزارش واصله از مخبرین، کشف و ضبط شد.
سرهنگ سراوانی با بیان اینکه متهم جوانی 25 ساله است که در روستا اقدام به خرید و فروش مواد مخدر می کرد، افزود: با دستور مقام قضایی و پس از کشف مواد مخدر، متهم با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.
هنگ مرزی اترک گلستان، مسئولیت حراست از مرزهای زمینی جمهوری اسلامی ایران با کشور ترکمنستان را درمحدوده این استان به طول تقریبی 350 کیلومتر برعهده دارد و مقر آن در شهرستان 350 هزار نفری گنبدکاووس واقع درشرق گلستان است.
/3039/1860
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.