به گزارش ایرنا مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان در آیین اختتامیه این جشنواره گفت:در سال های اخیر همزمان با تهران برخی فیلم های جشنواره فجر در گلستان اکران می شود که امسال استقبال 12 هزار نفری از این فیلم ها ، فراتر از انتظار بود.
عادله کشمیری اظهار داشت : فیلم شبی که ماه کامل شد و بیست و سه نفر تاثیرگذاری زیادی بر روی مخاطبان داشت و از جمله آثار مورد توجه و رضایت مردم بود .
وی بیان کرد: سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر از تاریخ 12 بهمن ماه در گرگان کار خود را آغاز و تا 18 بهمن ماه ادامه داشت .
وی گفت: برای اکران فیلم های این جشنواره تالار فخرالدین اسعد گرگانی با ظرفیت 500 صندلی و و پردیس سینمای کاپری از مجهزترین پردیس های سینمایی شمال کشور با ظرفیت 220 صندلی در نظر گرفته شده بود.
فیلم‌های ایده اصلی به کارگردانی آزیتا موگویی، بنفشه آفریقایی به کارگردانی مونا زندی حقیقی، جان دار به کارگردانی حسین امیری دوماری ‌و پدرام پورامیری، سرخپوست به کارگردانی نیما جاویدی، سمفونی نهم به کارگردانی محمدرضا هنرمند، شبی که ماه کامل شد به کارگردانی نرگس آبیار، طلا به کارگردانی پرویز شهبازی، ناگهان درخت به کارگردانی صفی یزدانیان، مدیترانه به کارگردانی هادی حاجتمند، درخونگاه به کارگردانی سیاوش اسعدی و فیلم 23 نفر به کارگردانی مهدی جعفری فیلم های اکران جشنواره فجر در گرگان بود.
7333/3091
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.