به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین علی فتحی چهارشنبه شب در جمع روسای اتحادیه های صنفی گنبدکاووس با موضوع 'بازاریان بازوان ستبر انقلاب' که در اتاق اصناف این شهرستان برگزار شد، گفت: بازاریان از بهترین اقشار و حامیان انقلاب هستند.
وی با گرامیداشت دهه فجر پیروزی انقلاب، افزود: انقلاب اسلامی در 40 سال عمر بابرکت خود و در سایه همراهی همه اقشار جامعه که جان بهترین عزیزان خود را در راه اسلام نثار کردند، دستاوردهای زیادی در عرصه داخلی و بین المللی به دست آورده است.
حجت الاسلام فتحی اضافه کرد: امروز اگر ایران اسلامی ما به کشوری قدرتمند، عزتمند و سربلند درجهان تبدیل شده، به دلیل ایستادگی آحاد مختلف ملت و اقوام و مذاهب اسلامی، پای علم اسلام و ارزش های آن است.
وی تصریح کرد: موفقیت ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی درحالی حاصل شده که دشمنان و بدخواهان نظام در 40 سال گذشته انواع و اقسام سنگ اندازی ها و توطئه ها برای ضربه زدن و ساقط کردن انقلاب انجام داده اند اما موفق نشدند.
رییس اداره تبلیغات اسلامی گنبدکاووس ادامه داد: امروز وحدت و همدلی که بین اقوام و مذاهب اسلامی در کشور و بویژه در این شهرستان وجود دارد و باید تلاش کنیم آنرا حفظ و تقویت نماییم، به برکت انقلاب اسلامی به دست آمده است.
حجت الاسلام فتحی به در پیش بودن 22 بهمن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی نیز اشاره کرد و با دعوت از عموم مردم بالاخص خانواده بزرگ کسبه و بازاریان، گفت: انشاالله همه آحاد مردم باحضور گسترده و پرشور خود یک بار دیگر حماسه ای بی نظیر در دفاع از انقلاب اسلامی و آرمان ها و ارزش های آن خلق نماییم.
وی همچنین بااشاره به مشکلات اقتصادی کشور از کسبه و بازاریان گنبدی درخواست کرد تا همچون همیشه با رعایت انصاف، از گرانفروشی یا کم فروشی به مردم پرهیز نمایند.
به گزارش ایرنا، رییس اتاق اصناف گنبدکاووس نیز دراین مراسم با گرامیداشت دهه فجر انقلاب اسلامی گفت: کسبه و بازاریان همیشه پشتیبان انقلاب بوده و هستند.
عادل همت زاده افزود: بازاریان همواره در برگزاری مناسبت های ملی و مذهبی در کنار مردم و مسئولان هستند.
وی اضافه کرد: خانواده بزرگ کسبه و بازاریان امسال هم همچون سال های گذشته و همراه با دیگر گروه های جامعه، حضوری پرشور و گسترده در راهپیمایی 22 بهمن خواهند داشت.
به گزارش ایرنا، در این مراسم که رییس اداره صنعت، معدن و تحارت گنبدکاووس نیز حضور داشت، سیف الله بیک زاده یکی از اعضای هیات رییسه اتاق اصناف این شهرستان نیز با ذکر خاطراتی از اوایل انقلاب و شعارهای آن زمان، گفت: امروز بازاریان به دلیل مشکلات اقتصادی کشور، هیچگاه کرکره مغازه خود را که خواست دشمن است، پایین نخواهند کشید و دشمن این آرزو را به گور خواهد برد.
هم اکنون درشهرستان 350 هزار نفری گنبدکاووس درشرق استان گلستان افزون بر 12 هزار واحد صنفی دارای پروانه کسب فعال است.
1860/3039/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.