به گزارش خبرنگار ایرنا، علیرضا ابراهیمی روز چهارشنبه در مراسم افتتاح و آغاز عملیات اجرایی پروژه های دهه فجر شهرستان رامیان اظهار داشت: ایران با توجه به همه فشارها و رفتارهای خصمانه دشمنان توانسته مسیر موفقیت خود را طی نماید و به قله های پیشرفت و ترقی برسد هرچند که در برخی حوزه ها همچنان با مشکلاتی روبرو هستیم.
وی افزود: مسئله رفع فقر با تلاش هایی که در این عرصه انجام شده و نهادهایی که در این ارتباط پایه ریزی شده اند همچنان یک معضل اجتماعی است که موفقیت چندانی در این عرصه نداشتیم و یا فساد اداری هنوز در برخی لایه های مدیریتی وجود دارد در حالی که مبارزه صریح با این موضوع را مردم بشدت خواستارند.
نماینده مردم رامیان و آزادشهر گفت: اشکالات در زمینه های مختلف متوجه مدیران و مسئولان کشور است پس وظیفه داریم با گام برداشتن در این مسیر به شعارهای ابتدای انقلاب عمل کنیم.
وی با انتقاد از وجود اختلاف در بین برخی ادارات رامیان گفت: این اختلافات تنها فشار بر مردم را بیشتر کرده و بی اعتمادی به نظام را در جامعه گسترش می دهد و لازم است مدیران با اتخاذ رویه درست، مانع از تقابل بین ادارات شوند.
وی با اشاره به خدمات انقلاب اسلامی تصریح کرد: انقلاب اسلامی خدمات بسیار زیادی به مردم داده و شاهد تفاوت امروز کشور با 40 سال قبل هستیم که بطور مثال می توان به حوزه های گسترش تامین آب شرب، گاز و برق و بهبود وضعیت بهداشت و درمان حتی در روستاهای دور افتاده اشاره نمود.
به گزارش ایرنا، فرماندار شهرستان رامیان نیز در این مراسم گفت: افتتاح 82 پروژه اقتصادی و عمرانی و آغاز عملیات اجرایی 17 طرح در شهرستان رامیان با بستر اشتغالی که از ابتدای سال جاری برای 1282 نفر ایجاد شده است از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.
محمود سالاری افزود: ظرفیت گردشگری در شهرستان رامیان می تواند زمینه مناسبی برای جذب توریست و استفاده از منابع درآمدی در این حوزه و در نتیجه توسعه اقتصادی شهرستان شود که نیاز به ابزارهای زیرساختی دارد و با تامین این ابزارها، چهره منطقه را برای حضور گردشگران زیباتر ساخت.
فرماندار رامیان افزود: کشورهای حامی صهیونیست با دلارهای سعودی تمام تلاش خود را برای کمرنگ نشان دادن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به کار بسته اند از همین رو همه مدیران شهرستانی موظف هستند در روز 22 بهمن در منطقه حاضر باشند و در این راهپیمایی بزرگ شرکت نمایند.
در پایان این مراسم ساختمان جدید فرمانداری شهرستان رامیان نیز با حضور برخی مدیران ارشد استانی و مسئولان شهرستان افتتاح شد که اعتبار ساخت آن بیش از 32 میلیارد ریال است.
شهرستان رامیان با 86 هزار نفر جمعیت در شرق استان گلستان قرار دارد.
9433/1860
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.