به دلیل بارش برف و کولاک شدید تعدادی از مدارس گلستان فردا تعطیل شد.

به گزارش ایلنا، در پی بارش برف و برودت هوا و یخبندان و بنا به تصمیم اداره کل آموزش وپرورش و ستاد مدیریت بحران استانداری گلستان، فردا سه‌شنبه ۱۶ بهمن‌ماه ۱۳۹۷ تعدادی از مدارس استان گلستان تعطیل شد.

در شهرستان گرگان مدارس روستاهای زیارت و شاهکوه در تمامی دوره‌های تحصیلی و در دو نوبت صبح و بعد از ظهر، در شهرستان مینودشت تمامی مدارس روستایی مسیر دوزین، مدارس مسیر قلعه قافه از روستای طول آرام به بالا و همچنین مدارس روستاهای «ساسنگ»، امام عبدالله و «ازداران» در تمامی دوره‌های تحصیلی و در نوبت صبح تعطیل خواهد بود.

در شهرستان رامیان مدارس روستاهای ویرو، کشکک، رضی، قورچای و الهادی در تمام دوره‌های تحصیلی و در نوبت صبح، در شهرستان گالیکش مدارس روستاهای قوشه چشمه، کندسکو، سیجان،پنو، لیرو، پادلدل، کیارام و فرنگ، در دوره ابتدایی و در نوبت صبح تعطیل خواهد بود.

همچنین در شهرستان علی‌آباد کتول تمامی مدارس دهنه زرین‌گل(به‌جز روستای زرین‌گل) در دوره ابتدایی و در نوبت صبح تعطیل خواهد بود.

در حال حاضر تا به این لحظه به‌دلیل کولاک شدید محور خوش‌ییلاق مسیر اتصال آزادشهر به سمنان در دو استان گلستان و سمنان مسدود است و راهداران در حال تلاش برای بازگشایی مسیر هستند. تمامی محورهای کوهستانی استان گلستان برفی است و در سایر نقاط استان بارش باران حاکم است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.