به گزارش خبرنگارایرنا، محمد حمیدی روز دوشنبه درآیین گرامیداشت دهه مبارک فجر و چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی انقلاب اسلامی در روستای گوگجه از توابع بخش پیشکمرکلاله بابیان اینکه دهه فجر عرصه تعیین کننده در تاریخ ایران است، افزود: این روزها یادآور رشادت ها، فداکاری ها و شهادت طلبی های ملتی منسجم، خداجوی و پیرو ولایت و رهبری است که بدون وابستگی نقشه های استکبار جهانی را به هم ریخته است.
وی به دستاوردهای انقلاب اشاره کرد و اظهارداشت: با وجود تحریم ها، کارشکنی ها ودشمنی های همه جانبه کشور های غربی، در چهل سال پیروزی انقلاب در کشورمان اقدامات بسیار گسترده ای انجام شده که با قبل ازانقلاب قابل مقایسه نیست.
فرماندار کلاله تصریح کرد: 99 درصد از روستاهای این شهرستان از راه آسفالته و آب اشامیدنی سالم بهره مند هستند و اندک طرح های باقی مانده در دستور کار و اجرا قرار دارند.
حمیدی افزود: همچنین بیش از 95 درصد روستاهای شهرستان کلاله از نعمت گاز برخوردار هستند که این خدمات گوشه ای از برکات 40 ساله انقلاب برای مردم است.
به گزارش ایرنا، آیین های بزرگداشت دهه فجر و چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در روستاهای عزیزآباد ، کنگور، صالح آباد، یل چشمه سفلی و زاوبالا از توابع بخش های مرکزی و پیشکمر کلاله نیز برگزار شد.
شهرستان کلاله با بیش از130هزار نفر جمعیت در شرق استان گلستان واقع است.
7481/1860
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.