مدیرآموزش و پرورش مراوه روز دوشنبه درگفت و گو با خبرنگارایرنا اعلام کرد: به میمنت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ساختمان مدرسه زنده یاد حاج اولیاقلی حاجیلی دوجی افتتاح ومورد بهره برداری قرار گرفت.
حضرتقلی حاجیلی دوجی افزود: این واحد آموزشی با مشارکت یک میلیارد و 200 میلیون ریالی برادر شهید حاجیلی دوجی و اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس گلستان احداث شده است.
وی همچنین از آغاز عملیات اجرایی سه واحد آموزشی به وسیله خیرین این شهرستان خبرداد و اعلام کرد: کلنگ آغاز عملیات اجرایی دبستان چهار کلاسه روستای قرقیجیق از توابع بخش مرکزی مراوه تپه با مشارکت دو میلیارد ریالی اهالی روستای یاد شده و کلنگ احداث ساختمان آموزشی هنرستان کشاورزی زنده یاد عبدالصمد حاجیلی دوجی با مشارکت یک میلیارد و 600 میلیون ریالی خانواده آن مرحوم، در شهر مراوه تپه به زمین زده شد.
مدیر آموزش و پرورش مراوه تپه ادامه داد: به مناسبت این ایام فرخنده، کشاورزان، فرهنگیان و خیرین روستای مرزی آق تقه این شهرستان نیز در اقدامی خداپسندانه و با تشکیل جلسه همیاری (یاور) پنج میلیارد ریال از هزینه احداث ساختمان یک واحد آموزشی 10 کلاسه را تامین کردند که عملیات اجرایی آن آغاز شد.
وی افزود: از مجموع مبالغ تامین شده توسط روستاییان آق تقه، مبلغ سه میلیارد و 500 میلیون ریال وجه نقد و یک میلیارد و 500 میلیون ریال نیز غیرنقدی است.
حاجیلی دوجی افزود: ساختمان مدارس یاد شده با مشارکت اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان گلستان احداث می شود.
شهرستان مرزی مراوه تپه با بیش از 62 هزار نفر در منتهی الیه شمال شرقی استان گلستان واقع است.
7478/1860
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.