به گزارش خبرنگار ایرنا، قرجه طیار روز شنبه در مراسم متمرکز افتتاح و آغاز عملیات اجرایی 402 طرح عمرانی، تولیدی و اقتصادی گنبدکاووس که با حضور استاندار گلستان برگزار شد، از خدمات ارائه شده در 40 سال گذشته و نیز چند سال اخیر در این شهرستان قدردانی کرد.
وی گفت: گنبدکاووس با وجود اینکه در بسیاری از حوزه ها از جمله وحدت و همبستگی بین اقوام و مذاهب و تولیدات بخش کشاورزی دراستان گلستان و بعضا کشور زبانزد است، اما هنوز به جایگاه واقعی خود نرسیده است.
طیار افزود: شهرستان گنبدکاووس از نظر وسعت، جمعیت و توانمندی ها، حرف های زیادی برای گفتن دارد و توجه ویژه مسئولان گلستان به این شهرستان برای رفع کمبودها، مطالبه جدی آحاد مختلف مردم است.
وی، راه اندازی دانشکده علوم پزشکی، تکمیل جاده ترانزیتی موسوم به نفت، اجرایی کردن راه آهن گرگان - گنبد - مشهد و احداث بیمارستان 400 تختخوانی را از مهمترین مطالبات مردم گنبدکاووس برشمرد و با یادآوری سفر ماه گذشته رییس جمهوری به این شهرستان و گلستان، گفت: مردم این دیار انتظار داشتند، مصوبات بهتری برای آنان در جریان این سفر پیش بینی می شد.
نماینده مردم گنبدکاووس درمجلس شورای اسلامی ادامه داد: اگرچه مصوبات سفر ریاست جمهوری در مجموع خوب بوده است اما باید توجه بیشتری به دومین شهرستان بزرگ استان گلستان برای جبران عقب ماندگی ها می شد.
طیار خاطرنشان کرد: اقوام مختلف مردم گنبدکاووس با وجود همه توطئه های دشمنان، همواره وفادار به انقلاب اسلامی بوده و هستند و انشا الله از جنگ اقتصادی دشمن نیز با سربلندی بیرون می آیند.
به گزارش ایرنا، برای افتتاح یا آغاز عملیات اجرایی 402 طرح عمرانی، تولیدی و اقتصادی گنبدکاووس با اشتغالزایی 3163 نفر، درمجموع افزون بر 11 هزار و 700 میلیارد ریال هزینه شده و می شود.
شهرستان گنبدکاووس با 350 هزار نفر جمعیت درشرق استان گلستان واقع است.
/3039/1860
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.