مدیر اجرایی این جشنواره در استان گلستان و رییس انجمن سینمای جوان گلستان روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این جشنواره با اکران فیلم طلا به کارگردانی پرویز شهبازی فعالیت خود را همزمان با سراسر کشور در گرگان آغاز کرد.
محمدرضا ملک زاده گفت: دومین فیلم اکران شده در نخستین روز این جشنواره، سمفونی نهم به کارگردانی محمدرضا هنرمند بود و پس از آن فیلم جاندار به کارگردانی مشترک حسین امیری دوماری و پدرام پورامیری برای علاقمندان پخش شد.
وی ادامه داد: آخرین فیلم شب نخست این جشنواره فیلم شب که ماه کامل شد به کارگردانی نرگس آبیار بود.
مدیر اجرایی سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر در گلستان گفت: امروز و در دومین روز این جشنواره، فیلم بیست و سه نفر اثر مهدی جعفری و مدیترانه به کارگردانی رشید حاجتمند در ساعت 19 و 20:30 اکران خواهد شد.
ملک زاده افزود: همچنین در پردیس سینمایی کاپری گرگان ساعت 18 فیلم بنفشه آفریقایی به کارگردانی مونا زندحقیقی و ساعت 20 فیلم ایده اصلی به کارگردانی آزیتا موگویی اکران خواهد شد.
وی اضافه کرد: براساس برنامه ریزی های انجام شده در سازمان سینمایی و کارگروه تخصصی سینمای کودک و نوجوان بنیاد سینمایی فارابی، 5 فیلم منتخب سینمای کودک و نوجوان در تالارفخرالدین اسعد گرگانی به نمایش در خواهد آمد.
ملک زاده خاطرنشان کرد: از 14 تا 18 بهمن ماه ساعت 10 صبح چهار فیلم لکنت، پاستاریونی، بنیامین و ضربه فنی برای تمامی گروه های سنی و فیلم آخرین داستان ویژه گروه سنی نوجوان اکران می شود.
در سی و دومین جشنواره فیلم فجر در گرگان 12 فیلم تا 18 بهمن در تالار فخرالدین اسعد گرگانی و پردیس سینمایی کاپری گرگان به نمایش درمی آید.
3014/3091
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.