فرشید آشوری عصر پنجشنبه پس از برتری تیمش در مقابل نفت آبادان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در گنبدکاووس اظهار داشت: در زمان حاضر تیم روانکارهای گنبد در رده سوم جدول و پایین تر از تیم های شهرداری ورامین و ماشین سازی تبریز که با بودجه بالا بسته شده اند، قرار دارد و در تلاشیم بتوانیم جایگاه خود را در جدول لیگ برتر ارتقا دهیم.
وی افزود: برای رسیدن به این هدف مسئولان نیز باید در کنار بازیکنان باشند و کمک های مادی و معنوی خود را از تیم دریغ نکنند.
وی در خصوص بازی امروز و برد تیمش در برابر حریف آبادانی هم گفت: تیم صنعت نفت آبادان برخلاف ادوار گذشته، امسال بدون جذب بازیکن و تنها با نیروهای بومی خود به لیگ برتر وارد شده و تنها یک بازیکن از قم این تیم را در دیدارهایش همراهی می نماید.
سرمربی تیم روانکارهای گنبدکاووس افزود: در مقابل تیم روانکارهای گنبدکاووس از هماهنگی بالایی بین بازیکنان خود برخوردار است که همه بومی بوده و یکدست در لیگ برتر حاضر شده است.
سرپرست تیم نفت آبادان نیز به خبرنگار ایرنا گفت: بازی خوبی را شاهد بودیم و تیم گنبد نشان داد که برعکس تیم آبادان، تیمی قوی است و از ابتدا هم برایمان روشن بود که دستیابی به امتیاز مقابل این تیم کار دشواری خواهد بود.
حسین ضرغامی که در نبود سرمربی این تیم در این دیدار، گفت و گوی پس از بازی را انجام داد با انتقاد از داوری مسابقه گفت: نحوه داوری جای تاسف دارد زیرا اشتباهات امروز تیم داوری بسیار زیاد بود که این موضوع از کیفیت بازی کاست و باعث شد بازیکنان نتوانند مسائل فنی را به نمایش بگذارند و بیشتر اسیر حاشیه ها شدند.
تیم والیبال نشسته روانکارهای گنبدکاووس در هفته اول از دور برگشت رقابت های لیگ برتر، عصر پنجشنبه در خانه خود، نفت آبادان را با نتیجه سه بر صفر شکست داد.
9433/1860
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.