به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی این اداره کل، محمد رحیم رحیمی روز سه شنبه اظهار داشت: در حال حاضر تمامی شهرکهای صنعتی استان به شبکه گازرسانی متصل هستند.
در گلستان 23 شهرک و ناحیه صنعتی و یک منطقه ویژه اقتصادی اترک وجود دارد.
واحدهای فعال در شهرک ها و نواحی صنعتی و منطقه ویژه اقتصادی اترک گلستان 27 درصد در بخش شیمیایی، 25 درصد در حوزه صنایع غذایی و آشامیدنی، 16 درصد در بخش فلزی، 9 درصد سلولزی، هفت درصد در بخش کانی غیرفلزی و بقیه در بخش برق و الکترونیک و نساجی و خدمات فعال هستند.
وی همچنین به طرح های این شرکت در دهه فجر اشاره کرد و گفت: همزمان با فرا رسیدن چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی، 228 طرح زیرساختی و توسعه ای این شرکت با اعتباری بالغ بر 558 میلیارد ریال افتتاح و یا عملیات ساخت آن آغاز می شود.
رحیمی افزود: از این تعداد 156 طرح با اعتبار 245 میلیارد ریال به بهره برداری رسیده و عملیات ساخت 72 طرح با اعتبار 313 میلیارد ریال آغاز خواهد شد.
وی بیان کرد: در حال حاضر گلستان بیش از 563 هزار و 344 مشترک گاز طبیعی دارد و 570 هزار خانوار استان نیز از این انرژی پاک استفاده می کنند.
گلستان 9 هزار و 190 کیلومتر شبکه گازرسانی دارد.
در دهه فجر امسال 7 روستای استان از نعمت گاز طبیعی برخوردار می شوند که با اضافه شدن این تعداد، شمار روستاهای بهره مند از گاز در استان به 860 خواهد رسید
به گفته وی تمامی شهرهای استان گلستان از نعمت گاز برخوردارند.
3091
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.