ایرج مقدم روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بازیکنان شهرداری گنبدکاووس پس از برد شیرین مقابل پیکان تهران در هفته گذشته، از روحیه بالایی برخوردارند و در چند روز قبل نیز تمرینان خوبی پشت سر گذاشتند.
وی گفت: بازی با تیم خاتم اردکان که از چند بازیکن ملی پوش بهره می برد، سخت است و ما برای پیروزی در این دیدار چند راهکار پیش بینی و روی آن کار کرده ایم و در صورتی که بازیکنان فرامین کادر فنی را به خوبی اجرا نمایند، پیروزی در این دیدار دور از انتظار نخواهد بود.
مقدم اضافه کرد: با اضافه شدن میکائیل تاجر به جمع تیم، روحیه بازیکنان شهرداری گنبدکاووس مضاعف شده و آنان مصمم به پیروزی در دیدار فردا مقابل خاتم اردکان هستند.
وی با اشاره به پایان محرومیت تیم شهرداری از حضور تماشاگران، تصریح کرد: قطعا حضور تماشاگران به تیم انگیزه مضاعف می دهد و انتظار ما از هواداران فقط تشویق تیم است حتی اگر دو گیم از تیم حریف عقب باشیم.
سرمربی تیم والیبال شهرداری گنبدکاووس ادامه داد: تیم هایی که به این شهر می آیند از حضور چند هزار نفری تماشاگران وحشت دارند و این ویژگی مهم بایستی در خدمت تیم قرار گیرد تا به بازیکنان انگیزه لازم برای پیروزی بدهد.
در همین پیوند مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری گنبدکاووس نیز به ایرنا گفت: از تماشاگران تیم می خواهیم در بازی فردادر برابر تیم خاتم اردکان تنها تیم خود را تشویق نمایند و فرهنگ بالای مردم خونگرم و مهمان نواز این دیار را به نمایش بگذارند.
جمال واحدی افزود: تماشاگران مراقب باشند و در همه حال به تیم حریف و تیم داوری احترام بگذارند حتی اگر خدای نکرده حرکت یا تصمیمی خلاف نظر ما بگیرند.
به گزارش ایرنا، تیم شهرداری گنبد در قالب هفته بیست و یک بازی های لیگ برتر والیبال، روز یکشنبه هفتم بهمن در خانه خود میزبان تیم خاتم اردکان است.
تیم والیبال شهرداری گنبد هم اکنون با 10 برد از 19 بازی و کسب 31 امتیاز، در رده ششم جدول لیگ برتر والیبال و تیم خاتم اردکان نیز با 13 برد از 19 بازی و کسب 39 امتیاز در رده سوم این جدول جای دارد.
3039/1860
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.