به گزارش خبرنگار ایرنا، آیت الله سید کاظم نورمفیدی روز چهارشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان گمیشان اظهار داشت: وجود سواحل ماسه ای گمیشان فرصت مناسب رونق گردشگری و جذب توریست منطقه است که لازم است مشکلات ایجاد راه دسترسی به این سواحل هر چه سریع تر برطرف شود.
نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری افزود: اگر ساحل این منطقه به زیرساخت های لازم مجهز باشد، گردشگری رونق بیشتری گرفته و بسیاری از مشکلات گمیشان و استان از بین خواهد رفت.
آیت الله نورمفیدی افزود: علاوه بر لزوم تلاش بیشتر مدیران برای رفع این مشکلات و کمبودها، مشارکت مردم نیز مسیر خدمت رسانی دولت را آسان تر می کند.
نماینده ولی فقیه در گلستان در ادامه به فرا رسیدن چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: انقلاب نعمت بزرگ و ارزانی داده شده الهی بود که برکات و آثار پرخیر و برکت آن در همه شئونات زندگی مردم ایران قابل درک و لمس است.
امام جمعه گرگان بیان کرد: عزت، استقلال و آزادی از جمله دستاوردهای مهم انقلاب اسلامی ایران بود که در نتیجه آن دست اجانب و بیگانگان برای همیشه از منافع کشور کوتاه شد.
نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری افزود: پیش از انقلاب، شاه همواره تحت استعمار انگلیس و آمریکا قرار داشت اما به برکت انقلاب، روز به روز بر موفقیت های کشور افزوده شده و به پیشرفت و خودباوری در بخش های گوناگون رسیده ایم.
آیت الله نورمفیدی همچنین پس از این جلسه با حضور در روستای خواجه نفس با خانواده یکی از شهدای این روستا دیدار کرد.
گمیشان با 80 هزار نفر جمعیت در شمال شرقی استان گلستان و هم مرز با ترکمنستان واقع شده و اکثر ساکنین آن را هموطنان ترکمن تشکیل می دهند.
7333/3091
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.