سیدعلی میرقاسم پور روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: هر هفته پنج دستگاه اتوبوس زائران را از گلستان به عتبات عالیات اعزام می کنند ضمن اینکه در ایام اربعین هم 21 هزار گلستانی به کربلا و نجف مشرف شدند.

وی با بیان اینکه مشتاقان گلستانی سفر به عتبات عالیات در ایام نوروز پس از پایان نام نویسی و مشخص شدن نتایج قرعه کشی از 24 اسفندماه آینده رهسپار سفر کربلا می شوند، گفت: نام نویسی از متقاضیان این سفر از شنبه هفته آینده ششم بهمن 97 آغاز و یک هفته ادامه خواهد داشت.
وی اظهار کرد: کسانی که در سامانه نام نویسی کرده اند باید منتظر نتیجه قرعه کشی برای حضور در کربلا همزمان با ایام نوروز باشند.
وی ادامه داد: اعزام زائرین و مشتاقان زیارت و سفر به عتبات عالیات در روزهای عادی از روز گذشته آغاز شده و تا 23 اسفند 97 ادامه خواهد داشت.
مدیر حج و زیارت گلستان افزود: مشتاقان سفر به عتبات عالیات باید با مراجعه به یکی از دفاتر 50 گانه زیارتی تحت پوشش مدیریت حج و زیارت استان نام نویسی و یا در سامانه به صورت انفرادی یا گروه های 35 نفره نام نویسی کنند.
میرقاسم پور گفت: در شرایط کنونی امکان اعزام زائرین از طریق فرودگاه بین المللی گرگان به کربلا و نجف وجود ندارد اما زائرینی که قصد سفر هوایی دارند از طریق فرودگاه مازندران به کشور عراق اعزام می شوند.
مدیر حج و زیارت گلستان اضافه کرد: هزینه اعزام به عتبات عالیات حداقل 17 میلیون و 500 هزار ریال و حداکثر 21 میلیون ریال است.
وی از مردم و مشتاقان سفر به عتبات عالیات خواست مراقب تبلیغات سوء افراد، گروه ها و کاروان های غیرقانونی باشند و تحت تاثیر پیام های غیرواقعی آنها قرار نگیرند.
 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.