به گزارش خبرنگار ایرنا، دراین همایش که صبح و عصر امروز (سه شنبه) به صورت جداگانه ویژه پسران نوجوان و خانواده ها برگزار شد، 'عفت میر عبدالهی' روانشناس بالینی و عضو انجمن و کالج روانشناسان بالینی استرالیا درخصوص مفاهیم کنترل خشم و هیجان های دوران بلوغ، دلایل وقوع و نیز راهکارهای پیشگیری از آن مطالبی ایراد کرد.
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گلستان نیز دراین مراسم گفت: این اداره کل با هدف آشنایی بیشتر نوجوانان و خانواده های آنان با مفاهیم خشم و هیجان های دوران بلوغ به منظور پیشگیری از آسیب های اجتماعی ناشی از آن، این همایش را برگزار کرده است.
محبوبه رجب نسب افزود: نوجوانان برای کنترل هیجان های خود باید مهارت خودشناسی را فرا یگیرند و بر این اساس کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان اقدام به برگزاری این همایش نموده است.
وی اضافه کرد: برگزاری این همایش ها کمک زیادی به نوجوانان و خانواده ها برای شناخت و کنترل خشم ها و هیجان های دوران بلوغ برای پیشگیری از آسیب های اجتماعی می کند.
رجب نسب با گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: درایام دهه مبارک فجر برنامه های متنوع فرهنگی و هنری در کانون های پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان برگزار می شود که اجرای سرودهای انقلابی و بیان دستاوردهای انقلاب از جمله آنها است.
شهرستان گنبدکاووس با 350 هزار نفر جمعیت درشرق استان گلستان واقع است.
/3039/1860
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.