به گزارش خبرنگار ایرنا، سرهنگ محمود علی فر روز دوشنبه در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر گنبدکاووس افزود: علاوه بر کشف این مقدار مواد مخدر، با اجرای طرح های مختلف ارتقای امنیت اجتماعی و پاکسازی مناطق آلوده 724 خرده فروش و 684 معتاد متجاهر در این شهرستان دستگیر شدند.
وی اضافه کرد: از ابتدای امسال تا 30 دی ماه درمجموع یک هزار و 456 پرونده درحوزه مواد مخدر و دستگیری خرده فروشان و معتادان متجاهر در گنبدکاووس تشکیل و به مرجع قضایی معرفی شدند.
سرهنگ علی فر همچنین گفت: از مجموع مواد مخدر کشف شده در سال جاری، مقدار هفت کیلو و 102 گرم آن در یک ماه گذشته بوده که علاوه بر آن در مدت اخیر، 78 معتاد متجاهر و 52 خرده فروش موادمخدر نیز دستگیر شدند.
فرمانده انتظامی گنبدکاووس ادامه داد: در اجرای طرح شهید شوستری درسه محله آسیب پذیر این شهر شامل سیدآباد - بدلجه، مدرسی و اسلام آباد نیز اقدامات خوبی از سوی این یگان نظامی انجام شده است.
وی گفت: در سالجاری مجموعا 135 طرح شامل ارتقای امنیت اجتماعی و پاکسازی نقاط آلوده، آموزش های پیشگیرانه در مدارس و نظارت بر راه های مواصلاتی توسط انتظامی گنبدکاووس انجام شده است.
سرهنگ علی فر به راه اندازی کمپ (مرکز ترک معتادان) موسوم به ماده 16 در گنبدکاووس نیز اشاره کرد و افزود: تا قبل از راه اندازی این مرکز، سهمیه انتظامی برای معرفی معتادان به کمپ ترک اعتیاد مرکز استان هر سه ماه 10 نفر بود که اکنون این سهمیه به دو برابر افزایش یافته است.
به گزارش ایرنا، محمدرضا فشایی رییس اداره بهزیستی گنبدکاووس نیز در این جلسه از معرفی 116 معتاد سه محله آسیب پذیر این شهر به مراکز ترک اعتیاد این شهرستان از آغاز امسال تا الان خبر داد و گفت: درسال جاری به 14 بهبود یافته نیز تسهیلات اشتغال پرداخت شده است.
شهرستان گنبدکاووس با 350 هزار نفر جمعیت درشرق استان گلستان واقع است.
/3039/1860
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.