مجتبی جمالی شامگاه جمعه در گفتگو با ایرنا اظهار داشت: این تصمیم توسط اداره کل آموزش وپرورش و ستاد مدیریت بحران استانداری گلستان اتخاذ شد.
وی بیان کرد: با وجود بارش شدید و بی سابقه باران در استان خوشبختانه مشکلی به وجود نیامده و تمام جاده های اصلی گلستان همچنان باز است .
وی افزود: با این وجود تردد در جاده های کوهستانی استان به دلیل بارش شدید برف فقط با زنجیر چرخ امکان پذیر است.
مدیر کل مدیریت بحران استانداری گلستان گفت : هر چند برخی از شهرهای استان دچار آب گرفتگی شده اند که شهرداری ها و سایر دستگاه های دخیل در حال رفع این آب گرفتگی ها هستند
جمالی ادامه داد: در شهرستان آزادشهر مدارس بخش چشمه ساران در دو نوبت صبح و بعد از ظهر و در همه دوره های تحصیلی به غیر از شهر نوده خاندوز و روستاهای سوسرا و سه راه محمد حسین تعطیل هستند.
وی گفت: همچنین دانش آموزانی که از روستاهای بخش چشمه ساران به آزادشهر و نوده خاندوز تردد می کنند هم فردا تعطیل هستند.
جمالی همچنین از تعطیلی مدارس شهرستان مراوه تپه در بخش گلیداغ در تمامی دوره های تحصیلی و در دو نوبت صبح و عصر خبر داد.
مدیر کل مدیریت بحران استان ادامه داد: در مینودشت هم همه مدارس دهنه چهل چای (قلعه قافه) و کوهساران و مدارس دهنه محمدزمان خان از روستای معرکه محله به بعد در دو نوبت صبح و بعدازظهر و در همه دوره های تحصیلی تعطیل است.
این مقام مسئول ادامه داد : در شهرستان گرگان هم مدارس روستاهای شاهکوه و زیارت در دو نوبت صبح و بعدازظهر و در همه دوره های تحصیلی تعطیل هستند.
جمالی با بیان این که در شهرستان کردکوی فقط مدرسه روستای حاجی آباد تعطیل هستند اضافه کرد: در شهرستان رامیان مدارس روستاهای ویرو، کشکک، رضی، قورچای و الهادی در همه دوره های تحصیلی و در دو نوبت صبح و بعدازظهر تعطیل هستند.
وی همچنین از تعطیلی مدارس گالیکش در روستاهای قوشه چشمه، کندسکو، سیجان، پنو، لیرو، پادلدل، کیارام، فرنگ و فارسیان، در همه دوره های تحصیلی و در دو نوبت صبح و بعدازظهر خبر داد.
وی خاطر نشان کرد در شهرستان علی آبادکتول هم مدارس دهنه زرین گل در تمامی دوره های تحصیلی تعطیل است
7333/3091
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.