به گزارش خبرنگار ایرنا، عبدالرضا چراغعلی پنجشنبه در آیین اختتامیه پنجمین جشنواره مد و لباس اسلامی و ایرانی استان گلستان و هشتاد و یکمین نمایشگاه فجر مد و لباس اسلامی ایرانی استان اظهار داشت: حضور فعالتر طراحان مد و لباس برای خلق نشاط و ایجاد شادی در جامعه سبب کاهش افسردگی در سنین مختلف می شود.
وی ادامه داد: با تلفیق مدرنیته و فرهنگ ایرانی و اسلامی امیدواریم بتوانید نسل جدید را از مشکلاتی که در آن قرار دارند نجات دهیم.
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هم در این مراسم گفت :باید با استفاده از نوآوری و بهره گیری از علم تولید لباس های بومی و محلی استان را صاحب برند جهانی کینم .
عادله کشمیری اظهار داشت: هیج کالای تولیدی به اندازه لباس و پوشیدنی ها دارای ظرفیت فرهنگی و هنری نیست و اصول به کار گرفته شده در لباس سبب می شود تا این محصول در حوزه های فرهنگی سیاسی و اجتماعی ایفاگر نقش های مهمی باشد .
وی به برگزاری این جشنواره اشاره کرد و گفت: 866 اثر در بخش‌های مختلف به پنجمین جشنواره مد و لباس اسلامی ایرانی در گلستان ارسال شد که در پایان از 30 برگزیده تجلیل شد.
در آیین اختتامیه این مراسم از نخستین تلویزیون آنلاین مد و لباس اسلامی ایرانی با عنوان پوشیسم بعنوان یک اثر و ایده استارتاپ رونمایی شد.
7333/3091
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.