ایرج مقدم چهارشنبه شب پس از بازی تیم شهرداری گنبد و سایپای تهران که در قالب هفته نوزدهم لیگ برتر والیبال در گنبد برگزار شد، به خبرنگار ایرنا گفت: با تیم پر مهره ای همچون سایپا بازی داشتیم و از همین رو این دیدار سختی های خاص خودش را داشت.
وی افزود: همه شاهد بودند که بازیکنان شهرداری گنبد از دل و جان مایه گذاشتند ولی برخی اتفاقات روند بازی را تغییر داد.
سرپرست تیم شهرداری گنبدکاووس که با استعفای احد ارمشی، هدایت این تیم را برعهده گرفته است، افزود: جنگندگی بازیکنان و ارائه نکات فنی در زمین قابل قبول بود ولی بازهم نباید از برخی نقاط قوت تیم حریف و مشکلات روانی که بر تیم وارد شد غافل شویم.
سرمربی سایپای تهران نیز در خصوص این دیدار گفت: بازی سختی را در مقابل تیم شهرداری گنبدکاووس گذراندیم و از طرفی چون بازی هفته قبل را واگذار کرده بودیم، فشار زیادی بر تیم بود و بر همین اساس بازی پر استرسی را ارائه کردیم.
پیمان اکبری اظهار داشت: در مجموع توانستیم بازی را به سود خودمان به پایان برسانیم ولی نباید از بازی خوب تیم شهرداری گنبد و تشویق بی امان هواداران پرشور این تیم نیز چشم پوشی کرد که باهم توانستند بازی را برای ما دشوار کنند.
بازی تیم های شهرداری گنبدکاووس و سایپای تهران از سری مسابقات لیگ برتر والیبال مردان در هفته نوزدهم به میزبانی گنبد برگزار شد که در انتها تیم میهمان توانست با نتیجه 3 بر 2 شهرداری گنبد را شکست دهد.
9433/1860
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.