به گزارش خبرنگار ایرنا، سعید نمکی روز سه شنبه در حاشیه افتتاح مرکز تروما و اورژانس 152 تختخوابی شهید نبوی بیمارستان پنجم آذر گرگان توسط دکتر روحانی، در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: ساخت این بیمارستان در برنامه های رییس جمهور است که 300 تخت آن باید ظرف دو سال آینده احداث شود.
وی ادامه داد: ساخت بیمارستان 92 تختخوابی در گمیشان و 64 تختخوابی در شهرستان های گالیکش و رامیان در غرب و شرق گلستان از دیگر برنامه های دکتر روحانی برای توسعه خدمات در استان است.
سرپرست وزارت بهداشت تاکید کرد: تعداد زیادی پروژه بهداشتی و درمانی در استان امروز به بهره برداری رسید و پیگیری لازم برای تکمیل سایر پروژه های دانشگاه علوم پزشکی گلستان انجام خواهد شد، اما نکته مهم این بوده که همکاران ما در این استان توانسته اند گام هایی در جهت اجرای نظام ارجاع و پزشک خانواده از تکالیف دولت در برنامه های پنجم و ششم توسعه بردارند.
نمکی گفت: از پیشرفت اجرای آزمایشی نظام ارجاع در این استان آگاهی دارم و به دنبال عملیاتی کردن آن هستیم.
به گزارش ایرنا، مرکز تروما و اورژانس 152 تختخوابی شهید نبوی گرگان با زیربنای بیش از 11 هزارمتر مربع و با اعتباری افزون بر 910 میلیارد ریال، بزرگترین و مجهزترین پروژه طرح تحول نظام سلامت در استان گلستان است که در کوتاه ترین زمان از اوایل سال 96 تا دی ماه سال 97 تکمیل و آماده بهره برداری شد.
این مرکز در هفت طبقه و با بخش های مرکز تصویربرداری و تاسیسات، فوریت های پزشکی به همراه اتاق عمل اورژانس، بخش احیا، تخت بستری اورژانس، تخت بستری و شیمی درمانی و سرطان، تخت بستری جراحی، تخت اتاق عمل، تخت بستری ICU مراقبت های ویژه مغز و اعصاب و فضای آموزشی و آمفی تئاتر با تلاش دولت تدبیر و امید آماده خدمت رسانی به مردم استان گلستان شده است.
رییس جمهور صبح دوشنبه سفر دو روزه خود را به گلستان آغاز کرد و ظهر امروز این سفر به پایان می رسد.
/1860/7333/1648
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.