به گزارش خبرنگار ایرنا به نقل از روابط عمومی استانداری گلستان، سیدمناف هاشمی روز سه شنبه در جلسه شورای اداری استان گلستان با حضور حجت السلام والمسلمین حسین روحانی رییس جمهوری اظهار داشت: گلستان، استانی نوپا است که در سال های اخیر تلاش شده زیرساخت بخش های گوناگون آن با جذب اعتبارات و امکانات فراهم شود اما هنوز به حد ایده آل نرسیده است.
وی بیان کرد: امیدواریم سفر کاروان تدبیر و امید و برنامه های 2 سال آینده دولت، عقب ماندگی های طولانی گلستان را جبران کند.
استاندار گلستان اضافه کرد: مردم گلستان در یک وحدت و انسجامی مثال ‌زدنی زندگی می کنند و با توجه به این ویژگی مطلوب و همچنین ظرفیت ‌های متعدد، استان قابلیت تبدیل شدن به قطب ترانزیتی شمال کشور را دارد.
هاشمی خاطرنشان کرد: گلستان امن‌ ترین استان مرزی کشور است و می‌ تواند امنیت تجاری و بازرگانی کشور را هم فراهم کند.
وی گفت: فروش محصولات کشاورزی، دامی و غذایی گلستان به دیگر استان ها چشمگیر است به طوری که حدود چهار درصد نیاز غذایی کشور در این استان تامین می شود.
رییس جمهوری اسلامی ایران به همراه 17 وزیر و معاون خود، دیروز دوشنبه وارد استان گلستان شد و پس از حضور دو روزه همراه با برگزاری چند دیدر با نخبگان ، حضور در شورای اداری، شورای اداری و دیدار مردمی، ظهر امروز گلستان را به مقصد تهران ترک کرد.
3014/3091
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.