به گزارش خبرنگار ایرنا در بخشی از این پیام آمده است: سفر پر خیر و برکت حجت الاسلام والمسلمین دکتر روحانی و اعضای محترم هیات دولت به نگارستان ایران موجبات شادمانی و شعف عمومی را فراهم آورد.
بی تردید در شرایطی که گلستان توانسته است گام های موفقیت آمیزی را در مسیر رشد و توسعه بردارد، این سفر عاملی تاثیرگذار در جهت پیشرفت و آتیه روشن استان بود.
در ادامه پیام آمده است؛ میزبانی گرم و پرشور شما مردم قدرشناس، وفادار و ولایت مدار از ریاست محترم جمهوری و کاروان تدبیر و امید در این سفر دو روزه جلوه ای دیگر از وحدت، همگرایی و همرنگی اقشار مختلف گلستان ها را در همراهی با نظام مقدس جمهوری اسلامی منصه ظهور گذاشت.
حضور کم نظیر و به یاد ماندنی آحاد مردم اعم از فارس، ترکمن، ترک، سیستانی، بلوچ، خانواده های معظم و معزز شهدا، جانبازان، ایثارگران، روحانیون شیعه و سنی، فرهنگیان، دانشگاهیان، کارمندان، کشاورزان، اصناف، کارگران، کارآفرینان، اصحاب پرتلاش رسانه، دانشجویان، دانش آموزان، جوانان پرشور و با نشاط، عوامل اجرایی، نظامی، انتظامی، امنیتی و تمامی گروه های سیاسی و اجتماعی استان خصوصاً مردم شریف شهرستان گنبدکاووس در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی در مراسم استقبال و دیدار عمومی ریاست محترم جمهوری، برگ زرینی در کارنامه پر افتخار این استان بود.
امام جمعه گرگان و استاندار گلستان خاطرنشان کردند؛ امیدواریم در سایه توجهات الهی، تدابیر ریاست محترم جمهوری، اعضای محترم هیات دولت، تمامی دلسوزان استان و حمایت های مردم همیشه در صحنه، برکات و دستاوردهای این سفر برای گلستان رونق، اشتغال، توسعه ، پیشرفت و آتیه ای روشن باشد.
رییس جمهوری اسلامی ایران و 17 نفر از معاونین و وزیران وی روز دوشنبه به گلستان سفر کردند؛ حجت الاسلام والمسلمین روحانی در بدو ورود در جمع مردم گنبدکاووس در شرق استان به ایراد سخنرانی پرداخت و ضمن دیدار با علما و نخبگان در گرگان، امروز /سه شنبه/ در شورای اداری استان هم شرکت و ضمن افتتاح یک بیمارستان و مرکز تروما، در پایان سفر در نشست خبری به سئوالات خبرنگاران پاسخ داد.
3014/2729
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.