به گزارش خبرنگار ایرنا حسینعلی امیری دوشنبه شب در آیین بهره برداری از پروژه سیلو شهرستان کردکوی در غرب استان گلستان اظهار داشت: دولت تاجر و تصدی گر خوبی نیست و به همین دلیل سعی دارد تا اجرای طرح ها را تا حد امکان به بخش خصوصی واگذار کند.
وی گفت که در برنامه توسعه و بودجه سال آینده برنامه های خوبی برای مشارکت بخش خصوصی در کشور دیده است.
معاون رییس جمهوری در ادامه به حضور وزرا و نمایندگان رییس جمهوری در قالب کاروان تدبیر و امید در شهرهای استان اشاره کرد و یادآور شد: این نمایندگان باید در جریان مشکلات و نیازهای مردم قرار بگیرند و با انتقال آن به هیات دولت، برای حل آن پیگیری و تلاش کنند.
وی در خصوص مشکل زمین های شهرستان کردکوی و نامشخص بودن حدود موقوفه آن گفت: در گذشته موقوفات خوبی انجام شده که نشان از تدین مردم ایران دارد اما امروزه موضوعیت خود را از دست داده و باید از آن به بهترین صورت استفاده کرد.
وی گفت: حضور یک سرمایه گذار نیازمند اعتماد سازی است و تا زمانی که از مالکیت زمین اطمینان نداشته باشد، امکان سرمایه گذاری وجود نخواهد داشت.
معاون پارلمانی رییس جمهوری خاطرنشان کرد: برطرف شدن این مشکل می تواند موجب فعالیت مردم برای نوسازی و بهسازی املاک و اراضی شود.
براساس این گزارش، حسینعلی امیری در بدو ورود به کردکوی با حضور در مزار سه شهید گمنام این شهرستان به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرد.
همچنین با حضور امیری ساخت استخر سرپوشیده در زمینی به مساحت یک هزار و 800 مترمربع و اعتبار بالغ بر 42 میلیارد ریال آغاز و انبار و سیلو گندم با اعتباری بالغ بر 60 میلیارد ریال به بهره برداری رسید.
دکتر روحانی و شماری از اعضای هیات دولت صبح امروز دوشنبه از طریق فرودگاه کلاله در شرق گلستان به این استان سفر کردند.
نخستین سفر دولت تدبیر و امید به استان گلستان آذر سال 93 انجام شد.
3014/3091
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.