به گزارش خبرنگار ایرنا، علیرضا ابراهیمی عصر دوشنبه درجلسه شورای اداری مشترک آزادشهر و رامیان که با حضور رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در آزادشهر برگزار شد، گفت: درصورت سرمایه گذاری دربخش گردشگری، این دو شهرستان به مقصد نهایی گردشگران داخلی و خارجی تبدیل می شوند.
وی با تاکید برضرورت تشویق و ایجاد رغبت برای سرمایه گذاران حوزه گردشگری، افزود: ترس سرمایه گذاران بخش خصوصی سبب توسعه نیافتگی آزادشهر و رامیان شده که نیاز به توجه بیشتر دولت و مساعدت کافی برای بهتر شدن وضعیت، و نیز تکمیل و بازنگری زیرساخت ها در این دو شهرستان دارد.
ابراهیمی با اشاره به موقعیت جغرافیایی دو شهرستان آزادشهر و رامیان به عنوان نقطه اتصال سه استان گلستان، سمنان و خراسان شمالی، اضافه کرد: این منطقه با برگزاری جشنواره های سالانه از جمله جشنواره توت فرنگی در روستای شفیع آباد و استقبال فراوان از آنها نشان داده که می تواند پاسخگوی اعتماد مدیران و مسئولان کشوری باشد.
وی تصریح کرد: امروز مردم در آستانه چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی بایستی ثمره انقلاب عظیم خود را به صورت ملموس ببیند، زیرا آنان شایسته بهترین ها هستند.
به گزارش ایرنا دراین مراسم فرمانداران و ائمه جمعه دو شهرستان آزادشهر و رامیان نیز در سخنان جداگانه ای برخی مشکلات منطقه و انتظارات مردم از دولت را با هدف بهبود شرایط بیان کردند.
حضور رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در آزادشهر همزمان با سفر رییس جمهوری به گلستان انجام شد و طی آن بهره برداری از 160 پروژه بخش گردشگری این استان به صورت متمرکز آغاز شد.
دو شهرستان آزادشهر و رامیان با جمعیت تقریبی 180 هزار نفر جمعیت درشرق استان گلستان واقع هستند.
/9433/1860
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.