به گزارش خبرنگارایرنا، حجت الاسلام حسن روحانی روز دوشنبه در بدو ورود به استان گلستان در گفت و گو با خبرنگاران در فرودگاه کلاله ضمن تبریک چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برنامه های دیگر سفر استانی را پیگیری مصوبات دور اول که در سال 93 انجام شده است بیان کرد.
رئیس جمهوری اضافه کرد: در دور دوم سفر استانی ضمن بررسی میزان پیشرفت و اجرای پروژه های سفر دور اول، مصوبات نیز برای رشد و توسعه استان گلستان در دور دوم سفر برنامه ریزی شده است.
وی ابراز امیدواری کرد تا با سفرهای استانی رئیس جمهوری زمینه رشد و توسعه این خطه شمال کشور فراهم شود.
رئیس جمهوری در بدو ورود به استان گلستان در فرودگاه شهرستان کلاله در شرق گلستان مورد استقبال نماینده ولی فقیه در استان، استاندار و سایر مقامات ارشد این استان قرار گرفت.
عزیمت به گنبدکاووس و سخنرانی در جمع مردم در استادیوم تختی این شهرستان واقع در شرق گلستان برنامه بعدی رئیس جمهوری در سفر به استان گلستان است.
دیدار مردمی، نشست با نخبگان و فعالان سیاسی، اجتماعی و اقتصادی، دیدار با علماء شعیه وسنی ، شرکت در نشست شورای اداری و افتتاح چند پروژه عمرانی از برنامه های سفر دو روزه استانی رئیس جمهوری و کاروان دولت تدبیر و امید به استان گلستان است.
برنامه سفر رئیس جمهوری به استان گلستان با نشست خبری دکتر روحانی با خبرنگاران استان گلستان در روز سه شنبه 25 دی ماه خاتمه می یابد.
نخستین سفر استانی دکتر روحانی به استان گلستان آذرماه سال 93 انجام شد که در این سفر هیات دولت 6 هزار و 600 میلیارد ریال اعتبار برای توسعه این استان اختصاص داد که تاکنون افزون بر 80 درصد از این پروژه ها اجرایی شد.
6982/1860
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.