به گزارش خبرنگار ایرنا علی اصغر مونسان روز دوشنبه در جمع خبرنگاران در شهرستان آزادشهر اظهار داشت: استان گلستان یکی از قطب های گردشگری کشور محسوب شده و از قابلیت پیشرفت فراوانی در این زمینه برخوردار است.
معاون رئیس جمهوری افزود: طبیعت گردی که مورد توجه گردشگران داخلی و خارجی است از جمله ظرفیت های کم نظیر گلستان محسوب می شود که زیرساخت های آن در منطقه وجود دارد و در سفر امروز ریاست جمهوری به گلستان 158 پروژه اعم از هتل و مجتمع های گردشگری به بهره برداری خواهد رسید.
وی بیان کرد: در همین راستا پروژه هایی به ارزش 1600 میلیارد ریال برای تکمیل زیرساخت های گردشگری در حال انجام است که با بهره برداری از آنها استان گلستان می تواند به عنوان یک قطب گردشگری و بیش از آن چیزی که در حال حاضر است، خود را نشان دهد.
رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری که در قالب سفر رئیس جمهوری و هیات دولت، به استان گلستان سفر کرده است در بدو ورود به شهرستان آزادشهر در شرق گلستان به زیارت شهدای گمنام رفت و به مقام شامخ آنان احترام گذاشت.
پروژه های گردشگری استان گلستان قرار است امروز از طریق ویدئو کنفرانس و در ارتباط مستقیم با رییس جمهوری به صورت متمرکز و همراه با سایر پروژه ها افتتاح شود.
9433/1860
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.